مردهايي كه به همسرشان مي گويند ميرويم زيارت خانه خدا ، اما ميروند بيروت!
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 23 / 4 / 1390
نویسنده : سروش

"عبدالله الشيباني" وكيل پايه يك دادگستري كويت طي اظهاراتي گفت: بررسي هاي انجام شده نشان مي دهد از ابتداي سال جاري ميلادي تاكنون از مجموع طلاق هايي كه در كشور كويت رخ داده، 33 طلاق به دليل دروغ هاي ناجوانمردانه مردان كويتي بوده است.

وي در ادامه افزود: بررسي هاي انجام شده نشان مي دهد در همه اين 33 طلاق، مردان به همسران خود گفته بودند كه براي اداي مناسك عمره به عربستان سعودي سفر مي كنند اما واقعيت اين بوده كه براي لهو و لعب و گردش و تفريح به بيروت پايتخت لبنان سفر كرده بودند. همسر پس از متوجه شدن دروغ شوهرش، درخواست طلاق كرده بود.

"عبدالله الشيباني" همچنين گفت: البته طلاق هايي كه درخواست كننده آن مردان كويتي بوده اند نيز عجيب و غريب بوده است. براي مثال نمونه هايي داشته ايم كه دليل طلاق اجازه نگرفتن همسر براي رنگ كردن موهاي سرش بوده است. در اين نوع طلاق ها، علت اصلي فرهنگ پايين مردم بوده است.

Share
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
موضوعات مرتبط: اخبار داغ روزانه , ,
برچسب‌ها: مردهايي كه به همسرشان مي گويند ميرويم زيارت خانه خدا , اما ميروند بيروت! ,
تاریخ : 4 / 4 / 1390
نویسنده : سروش

آقای طائب در جمع گروهی از دانشجویان دانشگاه تربیت معلم آذربایجان گفته است «ریاضت‌هایی» که رحیم‌مشایی می‌کشد بسیاری نمی‌توانند این ریاضت‌ها را تحمل کنند و مشایی از همین طریق است که توانسته به قدرت‌هایی دست یابد.

به گفته این روحانی ,رحیم‌مشایی در اکثر روز‌های سال «روزه» است٬ «نماز شب» را ترک نمی‌کند و در برخی روز‌ها بیش از ۱۰۰ بار «زیارت عاشورا» می‌خواند.

آقای مهدی طائب اضافه کرده که رحیم‌مشایی در هفت سال گذشته حتی برای یک‌ بار هم که شده «چای شهرداری تهران و ریاست جمهوری را نخورده است.»

وی افزوده که بسیاری از پیشگویی‌های رحیم‌مشایی نیز درست بوده و به همین خاطر احمدی‌نژاد به وی اطمینان کامل پیدا کرده است.

طائب اضافه کرده که رحیم مشایی «دروغ» نمی‌گوید و از سلامت نفس برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفته که رحیم‌مشایی به احمدی‌نژاد گفته بود در صورتی که حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات بماند٬ ظهور امام دوازدهم شیعیان به تاخیر خواهد افتاد.

طائب افزوده که احمدی‌نژاد همین موضوع را با رهبری نیز مطرح کرده است٬ اما رهبر جمهوری اسلامی حاضر به تغییر وزیر اطلاعات نشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرده  اسفندیار رحیم‌مشایی و مهدی هاشمی دو لبه قیچی علیه جمهوری اسلامی هستند.

                              بشنوید (از دقیقه ۶۳)

http://www.4shared.com/audio/9hHSRrer/Taeb_-_Azarbaijan_University_O.html

Share
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: اخبار داغ روزانه , ,
برچسب‌ها: فایل صوتی سخنرانی مهدی طائب در خصوص مسئول دفتر رئیس جمهور-مشائی ,
تاریخ : 1 / 4 / 1390
نویسنده : سروش

مجتبی ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه درباره رابطه محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم‌مشایی با امام دوازدهم شیعیان٬ رهبران کشور‌های عربی و برخی اعتقادات آن‌ها اظهارات جالب توجهی داشته است.

این اظهارات آقای ذوالنور که شامگاه دوشنبه (۳۰ خرداد) در جمع گروهی از روحانیون در قم ایراد شده٬ پیش‌تر به صورت خلاصه در برخی سایت‌های خبری منتشر شده بود.

سایت مرکز خبر حوزه نسخه کامل‌تری از این اظهارات را منتشر کرده که مهم‌ترین گزاره‌های آن به این شرح است:

● همه بستگان نزدیک احمدی‌نژاد مخالف ارتباط وی با مشایی هستند، حتی مادر ایشان گفت که شما را عاق می‌کنم، اما آقای احمدی‌ن‍ژاد با این وجود بر حفظ جایگاه مشایی تأکید می‌کند.

● آقای احمدی‌نژاد فکر می‌کرد که مقام معظم رهبری ناگزیر به پذیرفتن استعفای ایشان یا قبول مشایی به عنوان معاون اول است و احتمال نمی‌داد که رهبری با درایت و مثل کوه، محکم در مقابل این درخواست بایستد.

● احمدی‌نژاد در ‌‌نهایت به خاطر استیضاح نشدن در مجلس، به اجبار تن به برگشت داد؛ زیرا اگر قرار به استیضاح آقای احمدی‌نژاد بود، وی، بالا‌ترین رأی عدم صلاحیت سیاسی در تاریخ را از مجلس شورای اسلامی می‌گرفت.

● به خاطر این‌که دولت، وجود دو عبدالله را در رأس حکومت کشورهای عربی را از علائم ظهور می‌داند از سران این دو کشور دعوت به حضور در ایران کرد.

● محمود احمدی‌نژاد در بیاناتی از علی عبدالله صالح تمجید می‌کند که «شما نام سه امام و پیامبر را در نامت داری.»..............................

Share
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: اخبار داغ روزانه , ,
برچسب‌ها: سخنان ذوالنور درباره تیم احمدی‌نژاد ,
تاریخ : 12 / 3 / 1390
نویسنده : سروش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سلام چه خبر

طی روزهای اخیر، برخی منابع و رسانهای "زرد" و جنجالی، خبری از ازدواج محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی بازیگر تازه کار و "تقریباً گمنام" سینما و تلویزیون خبر داده اند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ، این منابع با ادعای این که "رز رضوی و شریفی نیا" با یکدیگر ازدواج کرده و اولین سفر خود را به عربستان رفته اند" افزوده اند: این دو بازیگر، که در سریال های ملکوت و مختارنامه و فیلم سینمایی اخراجی های 3 با یکدیگر همبازی بوده اند، جزء مسافران ویژه سفر حج هستند.

رز رضوی که در سریال "ملکوت" ، نخستین بازی خود را ایفا کرده، در این سریال در نقش نوه ی محمدرضا شریفی نیا بازی کرده است.

این رسانه ها با استناد به همین ادعا، چرایی عمده شدن یکباره ی رز رضوی و سفر اخیر او به عربستان به همراه شریفی نیا را از نتایج ازدواج این دو خوانده اند.
 

Share
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
موضوعات مرتبط: اخبار داغ روزانه , ,
برچسب‌ها: ازدواج شریفی نیا و رز رضوی؟ ,
تاریخ : 10 / 3 / 1390
نویسنده : سروش

سيدحسن خميني با بيان اينكه امام راحل هر روز سه مرتبه پياده روي مي كردند، گفت: ايشان هفت و نيم تا هشت صبح، ۱۰ تا ۱۰:۳۰و ۴ تا ۴:۳۰ عصر هر روز پياده روي مي كردند واين موضوع يك دقيقه پس و پيش نمي‌شد.

وي گفت: من تقريبا هر روز ۴ بار و يا بيشتر به منزل امام مي رفتم و زماني كه امام اين پياده روي ها را انجام مي داد من با ايشان مواجه مي شدم.

حسن برو آخوند شو

نوه امام با بيان اينكه هر وقت امام مرا مي ديد به من مي گفت «حسن برو آخوند شو» ، تصريح كرد: امام هر وقت از در اتاق بيرون مي آمدند و در حيات پياده روي مي كردند و تقريبا هر وقت كه مرا مي ديدند به من توصيه مي كردند كه بروم آخوند شوم و اين جمله «حسن برو آخوند شو» را بارها به من گفتند......

Share
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
موضوعات مرتبط: اخبار داغ روزانه , ,
برچسب‌ها: امام: حسن برو آخوند شو/ آب گوشت بدون گوشت و نمك امام ,
تاریخ : 10 / 3 / 1390
نویسنده : سروش

سعید قاسمی عضو شورای مرکزی قرارگاه «عمار» اعلام کرد به حزب‌الله اعلام شده خود را برای رویارویی با تیم ...آماده کند.

آقای قاسمی در یک سخنرانی که زمان و مکان آن مشخص نیست و فایل صوتی آن در روز‌های اخیر پخش شده٬ به طور تلویحی گفته که تیم ... زود‌تر از موعد مقرر به «خط» {رویارویی با ولایت فقیه} زده است.

بشنوید

وی افزوده که حزب‌الله از برنامه‌های آینده تیم .... اطلاعی ندارد و نمی‌داند چقدر توان دارد تا در مقابل اقدامات این تیم بایستد.

این عضو قرارگاه «عمار» .گفته‌ که «ما‌ها را با اس‌ام‌اس و بولوتوث له می‌کنند.»

قاسمی افزوده که «خط حزب‌الله» سوراخ بوده و شکست پذیر است و باید مراقب «غضنفر‌هایی» بود که مشغول ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند.

وی گفته «فتنه‌های داخلی به قدری نگرانی» ایجاد کرده که نمی‌توان برنامه‌ای برای حضور در کشور‌هایی چون بحرین و لیبی داشت.

Share
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: اخبار داغ روزانه , ,
برچسب‌ها: فایل صوتی سخنرانی سعید قاسمی عضو قرارگاه عمار ,
تاریخ : 5 / 3 / 1390
نویسنده : سروش

لیدراعظم جریان انحرافی در جمع یاران حلقه اول خود آخرین دستور العمل این جریان در برابر افشاگری های اخیر رسانه ها را تشریح کرده است.
به گزارش«ندای انقلاب»، لیدر جریان انحرافی در جلسه ای که در اوایل هفته جاری تشکیل شده با اشاره به افشاگری هایی که در خصوص این جریان شده ،براتخاذ سکوت مطلق در این شرایط تاکید کرده وگفته است:" اجازه دهید هر چقدر می خواهند تخریب کنند و دروغ بگویند ما باید تا 14 خرداد سکوت مطلق کنیم و روز اول رجب روز پایان سکوت ما خواهد بود."..........

Share
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: اخبار داغ روزانه , ,
برچسب‌ها: آخرین توصیه های لیدر اعظم جریان انحرافی به اعضای فرقه/تا اول رجب سکوت کنید , اول رجب روز قیام صغری است ,
تاریخ : 1 / 3 / 1390
نویسنده : سروش

جریان انحرافی که تشکیلات خود را در خارج از کشور فعال ساخته برای ارتباط گیری مناسب با آنان تمهیداتی را اندیشیده است.

یکی از مواردی که در دستور بررسی در خصوص فعالیت های جریان انحرافی قرار دارد استفاده اعضای این جریان از تلفنهای ماهواره ای است.
گفته می شود این جریان به بهانه ارتباط با ایرانیان خارج از کشور تعدادی خطوط ارتباطی ماهواره ای خریداری نموده است.
این جریان به اعضای خود ابلاغ نموده به هیچ وجه از تلفن ثریا استفاده نکنید و از سیستم های تلفن ماهواره ای امن تر مانند <> استفاده شود.
گفتنی است این تلاش ها در حالی صورت می گیرد که جریان انحرافی برای ارتباط گیری با مقدورات خارج از کشور برنامه های تنظیم شده ای را در حال اجرا دارد.

Share
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: اخبار داغ روزانه , ,
برچسب‌ها: استفاده جریان انحرافی اخیر بازداشتی از تلفن ماهواره ای ,
تاریخ : 1 / 3 / 1390
نویسنده : سروش

به گفته جانشین فرمانده نیروی انتظامی پلیس برای ورود به مشاعات مجوز قانونی گرفته است و ورود نیروهای پلیس به پشت بام ها و مراکزی که تجهیزات دریافت ماهواره به صورت آشکار در آنها وجود دارد با اخذ مجوز قضایی و توأم با اخلاق صورت می گیرد.

رادان در حاشیه همایش <> گفت: اولویت پلیس جمع آوری دیش های آشکار است و پس از آن سایر دیش ها را جمع آوری خواهد کرد و فکر می کنم مردم نیز اجرای قانون را از پلیس می خواهند و پلیس نیز هیچ تردیدی در اجرای قانون نخواهد داشت.

به گفته رادان جمع آوری تجهیزات ماهواره مربوط به منطقه خاصی نیست، او همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا ماموران پلیس می توانند در صورت نبودن صاحب خانه وارد پشت بام یا غیره برای جمع آوری این تجهیزات شوند، گفت: پلیس برای ورود به مشاعات هم مجوز قانونی گرفته است و ورود نیروهای پلیس به پشت بام ها و مراکزی که تجهیزات دریافت ماهواره به صورت آشکار در آنها وجود دارد با اخذ مجوز قضایی و توأم با اخلاق صورت می گیرد.

Share
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: اخبار داغ روزانه , ,
برچسب‌ها: آماده‌باش برای برخورد با بدپوششی , برخورد با رمالی خانگی و ورود به منازل برای جمع‌آوری ماهواره ,
تاریخ : 1 / 3 / 1390
نویسنده : سروش

به گزارش«جوان آنلاین» بدون آنکه نامی از عباس غفاری ببرد٬ نوشته نامبرده از طریق آغشته کردن قرآن به نجاست بوده به قدرت شیطانی دست پیدا کرده و از این طریق اعمال شنیع و غیر اخلاقی خود را دنبال می کرده است.
در پرونده وی برداشتن بکارت دختران و ارتباط با زنان شوهر دار وجود داشته است.برخی از کسانی که مورد تجاوز وی قرار گرفته اند،تصریح کرده اند که آنان به ناگاه و بدون داشتن اختیار به مسیری هدایت شده و با رجوع به منزل نامبرده خود را در اختیار وی قرار می دادند.گفته می شود تاکنون 360 فقره تجاوز در پرونده وی تاکنون ثبت شده است.
همچنین گفته می شودوی به ریاضت های عجیب غیر شرعی دست زده و بطور مثال روزانه از مدفوع خشک شده خود تناول می کرده است.
نامبرده همچنین ادعا کرده که تمام پیشگویی های وی تحقق یافته است.وی در پاسخ به این سوال که چطور برخی از پیش بینی های وی مثل فرجام انتخابات شوراها نادرست از آب درآمده ،گفته است:اجنه ها دروغ هم می گویند که یک موردش همین بوده است.
وی همچنین دارای رمز«...» بوده که با ترکیب با دو رمز دیگر فرعی می توانسته است قلب،هوش و چشم افراد را بی اثرکرده و به تعبیر عوامانه کر و کور کند.
این گزارش حاکی است وی دارای تسلط کامل به علم جفر بوده و به علوم انرژی درمانی نیزآگاهی داشته بگونه ای که در ایام بیماری ملک فهد برای درمان وی نیز چند ماهی را در کاخ او گذرانده است.
 

Share
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
موضوعات مرتبط: منتخب بیننده ها , اخبار داغ روزانه , ,
برچسب‌ها: رمال- جن گیر-عباس غفاری- تجاوز-360فقره-بکارت- دختران ,
آخرین مطالب

/
هر چیز که دیدم همه بگذاشتنی بود جزیادتوای دوست که ان داشتنی بود. با سلام: قول بده که هرگز با من موافق نباشی، حداقلش این که کاملا یا فی البداهه موافق نباشی. قول بده که همیشه دنبال موضوعی برای مخالفت در این وب خواهی گشت، دنبال استثناهایی برای چیزهایی که من گذاشته ام و مطالبی که به نظرت بی ربط و غلط می رسد. این طوری به من فرصت می دهی که ازت یاد بگیرم. من اگر پاسخی ندادم این طور تعبیر کن که موافق نظرت بودم.این وب مجالی است جهت روشنگری و پالایش. امیدوارم بزودی مرا کلیک کنی