تصویره پرتره جهان با کمک Gps
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 4 / 10 / 1390
نویسنده : سروش

 هفدهم مارس امسال اریک نوردنانکار٬ طراح و هنرمند سوئدی یک وسیله ی ردیابی GPS (سامانه موقیت یاب جهانی به کمک 24 ماهواره) را درون چمدانی قرار داد و آنرا به همراه مسیر دقیق از پیش تعیین شده ی خود به شرکت پست DHL تحویل داد. 55 روز بعد این چمدان به استکهلم بازگشت در حالیکه سامانه GPS به صورت خودکار مسیر سفر این چمدان در دور دنیا را ثبت نموده بود.

سلام چه خبر

اریک اطلاعات ثبت شده را به کامپیوتر خود وارد کرد و پرتره ای را که در بالا می بینید خلق نمود! به دلایل تکنیکی او مجبور بود این پرتره را تنها با استفاده از یک خط رسم کند. این خط غول آسا با عبور از 6 قاره و 62 کشور دنیا یک مسیر110664 کیلومتری را پیموده تا بدین ترتیب با خلق این پرتره اریک را به شهرت جهانی برساند. جالب است که نگاه مرد در تصویر به کشور ایران است.

Share
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , گالری , ,
برچسب‌ها: تصویره پرتره جهان با کمک Gps ,
تاریخ : 3 / 10 / 1390
نویسنده : سروش

 هم اكنون نسخه آزمايشي اين نسخه قابل دانلود و استفاده رايگان است.

سلام چه خبرمحصول جديد ضدبدافزار ايمن(نسخه 32 و64بيتي «ققنوس»)  از روي سايت قابل دانلود مي‌باشد.
 هر دو نسخه به صورت «دو ماه آزمايشي» قابل استفاده هستند و در صورت رضايت، كاربران مي‌توانند نسبت به خريد آن اقدام نمايند.
جهت دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بيتي مي‌توانيد لينك‌هاي زير را مورد استفاده قرار دهيد:

http://www.ImenAntiVirus.com/imen_is_2012_32b.exe


http://www.ImenAntiVirus.com/imen_is_2012_x64.exe

در ضمن قيمت و نحوه خريد را مي‌توانيد از روي سايت اين آزمايشگاه مطالعه نمائيد.
Share
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , ,
برچسب‌ها: دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بيتي ققنوس(آنتی ویروس) ,
تاریخ : 2 / 10 / 1390
نویسنده : سروش

کافی است ابتدا به صفحه اصلی موتور جستجوی «گوگل» به نشانی www.google.com بروید.
سپس عبارت «IP» یا «My IP» را جستجو نمایید.
در خط ابتدایی نتایج جستجو، آدرس IP شما درج شده است.

Share
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , ,
برچسب‌ها: پیدا کردن آی پی خود در گوگل/ ترفند ,
تاریخ : 11 / 9 / 1390
نویسنده : سروش

وبلاگ ژاپنی Macotakara.jp خبر تائید نشده ای را منتشر کرده است که برپایه آن آی‌پد 3 و آی‌فن 5 مجهز به نمایشگرهایی خواهند بود که شرکتهای سونی و هیتاچی تولید می‌کنند.این دو شرکت ژاپنی به همراه توشیبا به تازگی شرکت سرمایه گذاری مشترکی به نام نمایشگر ژاپن (Japan Display) را تاسیس کرده‌اند که قرار است از سال 2012 پانلهای ال. سی. دی پیشرفته در ابعاد کوچک و متوسط را تولید کند.

این درحالی است که به اعتقاد روزنامه وال استریت ژورنال نمایشگر Retina Display نسل سوم تبلت اپل احتمالاً محصول شرکت شارپ خواهد بود.همچنین برپایه این شایعات، آی‌فن 5 که قرار است از سال 2012 وارد بازار شود طراحی متفاوتی نسبت به مدلهای فعلی این تلفن همراه هوشمند خواهد داشت. به طوریکه نسل آینده آی‌فن همانند ‌آی‌پد دارای یک قاب پشتی آلومینیومی بوده و باریکتر از سایر مدلهای این محصول است.از سویی دیگر، آی‌فن 5 دارای یک نمایشگر 4 اینچی، یک کلید ‌خانه‌ خازنی و یک دوربین 10 مگاپیکسلی خواهد بود.به نظر می رسد که این مدل جدید نیز همانند iPhone 4S از سیستم نوآورانه تشخیص صوتی ‌سیری‌ برخوردار باشد.

این سیستم هم اکنون بر روی iPhone 4S قادر است به سئوالات صوتی که کاربر در هر مقوله‌ای به ویژه هواشناسی، ترافیک، طالع روز و ... می‌پرسد پاسخ دهد.

iphone 5-سلام چه خبر

Share
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , موبایل , ,
برچسب‌ها: نمایشگر 4 اینچی آی‌فن 5 ,
تاریخ : 8 / 9 / 1390
نویسنده : سروش
 
سلام چه خبر

 IPTV یا Internet Protocol Television، یک فن‌آوری برای پخش برنامه‌های تلویزیونی بر بستر شبکه‌ کامپیوتری است.

اولین و مهم‌ترین حاصل استفاده از این فن‌آوری بالا رفتن کیفیت تصاویر تلویزیونی و کاهش هزینه‌های پخش برنامه‌هاست.در این فن‌آوری بیننده می‌تواند در نحوه اجرای برنامه‌ها دخل و تصرف داشته باشد. در تلویزیون‌ها کابلی قدیمی بیننده فقط گیرنده یک سری امواج رادیویی است که شرکت‌های تلویزیونی تولید می‌کنند. اما برای مثال با استفاده از IPTV کاربر می‌تواند علاوه بر تصاویر ویدئویی داده‌های دیجیتالی دیگری را نیز دریافت کند.

 

حاصل استفاده از بستر اینترنت برای پخش برنامه‌ها، امکان ارسال داده‌های دیگر علاوه بر تصاویر برنامه‌هاست. از این طریق به دلیل بالا بودن پهنای باند و سرعت، اطلاعات نظیر زمان پخش برنامه‌ها، تبلیغات چندرسانه‌ای و اخبار روزانه نیز قابل ارسال به گیرنده است.

 

دستگاه‌های تلویزیونی سازگار با IPTV نیز با تلویزیون‌های قدیمی تفاوت ساختاری دارد. علاوه بر این بعضی دستگاه‌های مجزا نیز قادر به دریافت برنامه‌ها از طریق IPTV و پخش آن برروی تلویزیون‌های قدیمی هستند.در اینجا باید به این نکته اشاره کرد که IPTV با تلویزیون‌های اینترنتی که به Steaming Internet Television معروف هستند تفاوت دارد. تلویزیون‌های اینترنت برروی اینترنت و با اتصال به سرور‌های اینترنتی یک سایت یا شرکت کار می‌کنند. در حالی که خطوط ارتباطی IPTV توسط شرکت‌های تلویزیونی و فقط برای همین امر ایجاد می‌شوند.

Share
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , ,
برچسب‌ها: IPTV :فن‌آوری پخش برنامه‌های تلویزیونی بر بستر شبکه‌ کامپیوتری ,
تاریخ : 6 / 9 / 1390
نویسنده : سروش

سلام چه خبر

 این فناوری در واقع نوعی نرم افزار شناسایی مدلهای سه بعدی از حیوانات، چهره افراد، هواپیماها، وسایل نظامی و حتی تومورها است.که تنها با یک عکس از چهره می تواند مدلی سه بعدی از سر فرد تهیه و از این مدل برای شناسایی شخص استفاده کند.

 عکسهای مختلف و یا یک فیلم کوتاه از چهره به این نرم افزار اجازه می دهد که مدل دقیق تری ارائه کند. اپل که درحال طراحی یک نمایشگر سه بعدی برای "آی- پد 3" است، این فناوری تشخیص چهره را در سال 2010 از شرکت سوئدی "پلار رز" خریدار کرد.

 به گفته "یان اریک سولم"، بنیانگذار "پلار رز" که هم اکنون در اپل کار می کند این سیستم تشخیص، ثمره مطالعاتی است که در رشته ریاضی کاربرد، آنالیز و تشخیص تصاویر انجام داده است. این نرم افزار موقعیت دوربین را نسبت به جسم محاسبه کرده و سپس از معادلات هندسی برای تعیین عمق آنها استفاده می کند.

 دقت این تکنیک تا حدی بالا است که حتی می تواند کاربردهای پزشکی نیز داشته باشد و برای شناسایی و قالب سازی اندامها، تومورها و حتی رگهای خون نیز استفاده شود. به این ترتیب می تواند اطلاعات دقیقی به جراحان در انجام عملهای حساس ارائه کند. اشکال سه بعدی اندامها می توانند برپایه یک سری عکسهای دو بعدی که با روشهای معمول چون رادیوگرافی به دست آمده اند تهیه شوند.

Share
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , گالری , ,
برچسب‌ها: اپل وثبت فناوری تشخیص سه بعدی چهره انسان ,
تاریخ : 5 / 9 / 1390
نویسنده : سروش

 این لپ‌تاپ که طراحی سازگار با محیط زیست دارد، با آب کار می‌کند و با حذف گازهای مضر برای محیط زیست و انسان‌ها، گاز اکسیژن را ساطع و منتشر می‌کند. این درست همان کاری است که هر گیاهی انجام می‌دهد.

سلام چه خبر

انرژی برق مورد نیاز این لپ‌تاپ در هنگام قرار گرفتن در آب و از طریق الکترولیز بدست می‌آید.نکته جالب توجه درباره این نوت بوک مجهز بودن آن به نمایشگری با دو روکش است که به راحتی می‌تواند در یک بطری یا ظرف آب خارجی هم قرار بگیرد. به این ترتیب لایه رویی انرژی خورشیدی را گرفته و ذخیره می‌کند و لایه زیری انرژی مورد نیازش را از الکترولیز در آب تامین می‌کند تا به این ترتیب تمام انرژی این لپ‌تاپ از عناصر طبیعی گرفته شده و در مقابل اکسیژن هم منتشر کند.

سلام چه خبر

این لپ‌تاپ برای انرژی مورد نیازش هیدروژن موجود در آب را لازم دارد. اگر این لپ‌تاپ را به صورت خاموش داخل آب قرار بدهید به سرعت شارژ کامل می‌شود. علاوه بر اینها طراحی ظاهری این لپ‌تاپ کاملا منحصر به فرد و متفاوت است و به این دلیل هم می‌تواند نظر کاربران و خریداران را به خودش جلب کند.با این همه اما هنوز قیمت و زمان عرضه این لپ‌تاپ سازگار با محیط زیست اعلام و منتشر نشده است.

Share
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , گالری , ,
برچسب‌ها: کارکرد با آب لپ‌تاپ جدید PlantBook ,
تاریخ : 4 / 9 / 1390
نویسنده : سروش

جديدترين مدل نوکيا به نام Asha تولید شده است . کلمه Asha از هندی مشتق شده و معنی آن «امید» است

سلام چه خبر

نوکیا Asha 300 که به زیبایی طراحی شده، یک گوشی لمسی است که برای سهولت از صفحه‌کلید نیز برخوردار است. نوکیا Asha 300 پردازنده یک گیگاهرتز و شبکه 3G برای دسترسی سریع‌تر به اینترنت دارد. مرورگر نوکیا دسترسی سریع، مقرون‌به‌صرفه و محلی به اینترنت را با فشرده کردن 90 درصدی صفحات وب میسر می‌کند.
کاربران دسترسی سریع به پیام‌رسانی، ایمیل و پیام فوری از صفحه‌نمایش اصلی خواهند داشت. می‌توانند با لمس کششی به برنامه‌ها، موسیقی یا بازی از فروشگاه مجازی نوکیا دسترسی پیدا کنند. بازی محبوب Angry Bird از پیش در نوکیا Asha 300 نصب شده است. نوکیا Asha 300 با دوربین 5 مگاپیکسل، پخش‌کننده موسیقی، رادیو اف‌ام و ارتباط از طریق بلوتوث عرضه می‌شود و می‌تواند کارت‌های حافظه تا ظرفیت 32 گیگابایت را به‌کار گیرد./

Share
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , موبایل , ,
برچسب‌ها: جديدترين مدل نوکیا Asha 300 /تصویر ,
تاریخ : 30 / 8 / 1390
نویسنده : سروش

دکمه شروع ویندوز 7 انیماتور

سلام چه خبر

Download Link-سلام چه خبر (EXE – 916 KB)

Download Link-سلام چه خبر (ZIP – 437 KB)

Share
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , ,
برچسب‌ها: دکمه شروع ویندوز7 را انیمیشن کنید ,
تاریخ : 29 / 8 / 1390
نویسنده : سروش
سلام چه خبر

  تاریخ 20 نوامبر 2011 (29 آبان)، شرکت های بزرگ، گوگل، اپل، آمازون، فیس‌بوک و مایکروسافت خواستار ایجاد فضایی هستند که مصرف‌کنندگان برای استفاده از ابزارهای تجارت الکترونیک، خرید اینترنتی موسیقی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و جستجو اجبار داشته باشند. به عبارت دیگر می‌خواهند ما در این جعبه جادویی محصور شویم.
آن‌ها می‌خواهند به جای داشتن یک اینترنت بزرگ و پر ترافیک، به سمت ایجاد یک شبکه حرکت کنند که تمام اطلاعات در آن تفکیک شده و در دسترس باشد.
گوگل در میان این 5 شرکت از همه قدرتمند‌تر، جاه طلب‌تر و تهاجمی‌تر است. موتور جستجوی این شرکت به تنهایی حدود 200 میلیارد دلار در بورس برایش درآمدزایی کرده است. اما اکنون دیگر موتورهای جستجو، آینده‌ی اینترنت نیستند. آنها به سرعت در حال پیشرفت به سمت رسانه‌های جهانی، نرم افزارهای موبایل و تجارت الکترونیک هستند.
به « Google-Mart» خوش آمدید
این پروژه‌‌ همان استراتژی گوگل برای ایجاد یک فروشگاه بزرگ اینترنتی است. فروشگاه‌های وال‌ مارت درواقع با قیمت پایین اجناس بر رقبایشان غلبه کرده‌اند و در آمریکا با توزیع‌کنندگان بسیار، تعداد بی‌شماری از مصرف‌کنندگان را جذب می‌کنند.
یکی دیگر از پروژه‌های گوگل در راستای این هدف بزرگ، گوگل موزیک است که در هفته گذشته عرضه شد. این محصول شباهت زیادی به آی‌تونز اپل دارد و این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد که ترانه‌هایی را از طریق گوگل پلاس با دوستانشان به اشتراک بگذارند.
اما به عقیده متخصصان این محصول باکیفیت، یک ایراد دارد و آن گرفتن شماره کارت‌های اعتباری از کاربر، حتی برای دانلود موسیقی‌های رایگان است. اما در هرحال یک تصویر کامل از استراتژی بزرگ گوگل است.
گوگل به تمام جوانب دنیای اینترنت اندیشیده است. برای شبکه‌های اجتماعی، گوگل پلاس؛ برای سیستم‌های عامل، آندروید؛ برای ارسال ویدئو، سایت یوتوب؛ برای دنیای تجارت Google product search و برای دفا‌تر کار، اسناد گوگل را عرضه کرده است.
البته گوگل در رقابت بر رسیدن به تسلط کامل به اینترنت تنها نیست. در فضای موتورهای جستجو، بینگ مایکروسافت 28 درصد بازار آمریکا را در اختیار دارد. رایانه لوحی کیندل فایر تهدیدی جدی برای بازار آی‌پد به حساب می‌آید و اپل هم می‌کوشد تا با شبکه اجتماعی موسیقی محور خود موسوم به «پینگ» بخشی از دنیای شبکه‌های اجتماعی را از آن خود کند.
ما نیز باید به دقت به نظاره این نبرد تمام آمریکایی بنشینیم و ببینیم برنده این میدان کدام یک از این غول‌های اینترنت خواهد بود.
البته یک نکته کاملاروشن است که این شرکتها برای ما پنج است و برای آمریکا یکی و در این رقابت برنده اول تا پنجم آمریکایی است !

Share
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , ,
برچسب‌ها: دوئل غول های اینترنت بر سر اقتصاد وب ,
آخرین مطالب

/
هر چیز که دیدم همه بگذاشتنی بود جزیادتوای دوست که ان داشتنی بود. با سلام: قول بده که هرگز با من موافق نباشی، حداقلش این که کاملا یا فی البداهه موافق نباشی. قول بده که همیشه دنبال موضوعی برای مخالفت در این وب خواهی گشت، دنبال استثناهایی برای چیزهایی که من گذاشته ام و مطالبی که به نظرت بی ربط و غلط می رسد. این طوری به من فرصت می دهی که ازت یاد بگیرم. من اگر پاسخی ندادم این طور تعبیر کن که موافق نظرت بودم.این وب مجالی است جهت روشنگری و پالایش. امیدوارم بزودی مرا کلیک کنی