90 دانش آموز زیر 18 سال باردار شدن /تصویر
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
نویسنده : سروش

نوزده ژانویه 2011 ویدیویی بر روی شبكه خبری سی ان ان آمریكا قرار گرفت كه در آن از باردار شدن 90 دانش آموز دختر كمتر از 18 سال یك دبیرستان در ممفیس آمریكا خبر می داد. دبیرستان Frayser در ممفیس ایالات متحده آمریكا كه كمتر از 800 دانش آموز دارد، در هفته گذشته با واقعیتی مواجه شد كه نشان می داد بیش از 11 درصد دانش آموزان آن دبیرستان در انتظار فرزند خویش هستند!

سلام چه خبر

 

یكی از دانش آموزان این دبیرستان در مصاحبه با یكی از خبرگزاری ها گفته است : "این خیلی طبیعی است. وقتی كه ما از تعطیلات تابستانی بر می گردیم هزاران نفر شكم هایشان بالا آمده است!”.

به شهادت آمار مركز كنترل بیماری ها (Center of disease control)، ایالات متحده آمریكا بیشترین میزان بارداری نوجوانان زیر 20 سال را در سراسر جهان دارد. بارداری نوجوانان باعث بروز مشكلات عدیده ای هم چون ترك تحصیل كودكان ، تنها ماندن برای تمام عمر و به دوش كشیدن مسوولیت فرزند ناخواسته و طرد شدن توسط خانواده می شود. مركز كنترل بیماری ها آماری بالغ بر 750 هزار كودك باردار در سال را برای آمریكا ارایه داده است و می افزاید از هر ده مورد بارداری 8 مورد ناخواسته بوده است و در 81 درصد موارد این بارداری ها در خارج از عرف ازدواج صورت گرفته است.

این آمار در حالی ارایه شده است كه در كشور آمریكا آموزش های جنسی از سنین كودكی در مدارس به دانش آموزان داده می شود و این كشور سالانه ملیاردها دلار صرف آموزش روش های ضد بارداری می كند.

تنها در سال 2002 میلادی كشور آمریكا 1.73 ملیادر دلار صرف آموزش روش های ضد آبستنی كرده است كه 653 ملیون دلار آن صرف نوجوانان شده است. با این حال به نظر می رسد این آموزش ها نتوانسته است كمكی در جلوگیری از سقوط اخلاقی جامعه آمریكا بكند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب