نمایشگر 4 اینچی آی‌فن 5
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 11 / 9 / 1390برچسب:نمایشگر 4 اینچی آی‌فن 5,
نویسنده : سروش

وبلاگ ژاپنی Macotakara.jp خبر تائید نشده ای را منتشر کرده است که برپایه آن آی‌پد 3 و آی‌فن 5 مجهز به نمایشگرهایی خواهند بود که شرکتهای سونی و هیتاچی تولید می‌کنند.این دو شرکت ژاپنی به همراه توشیبا به تازگی شرکت سرمایه گذاری مشترکی به نام نمایشگر ژاپن (Japan Display) را تاسیس کرده‌اند که قرار است از سال 2012 پانلهای ال. سی. دی پیشرفته در ابعاد کوچک و متوسط را تولید کند.

این درحالی است که به اعتقاد روزنامه وال استریت ژورنال نمایشگر Retina Display نسل سوم تبلت اپل احتمالاً محصول شرکت شارپ خواهد بود.همچنین برپایه این شایعات، آی‌فن 5 که قرار است از سال 2012 وارد بازار شود طراحی متفاوتی نسبت به مدلهای فعلی این تلفن همراه هوشمند خواهد داشت. به طوریکه نسل آینده آی‌فن همانند ‌آی‌پد دارای یک قاب پشتی آلومینیومی بوده و باریکتر از سایر مدلهای این محصول است.از سویی دیگر، آی‌فن 5 دارای یک نمایشگر 4 اینچی، یک کلید ‌خانه‌ خازنی و یک دوربین 10 مگاپیکسلی خواهد بود.به نظر می رسد که این مدل جدید نیز همانند iPhone 4S از سیستم نوآورانه تشخیص صوتی ‌سیری‌ برخوردار باشد.

این سیستم هم اکنون بر روی iPhone 4S قادر است به سئوالات صوتی که کاربر در هر مقوله‌ای به ویژه هواشناسی، ترافیک، طالع روز و ... می‌پرسد پاسخ دهد.

iphone 5-سلام چه خبر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب