اشتراک گذاری سرگرمی ها درGoogle Play
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
نویسنده : سروش

سلام چه خبر

Google Play محیطی برای سرگرمی است که می تونیم اپلیکیشن ها، کتاب ها، فیلم ها و موسیقی های مورد علاقه ی خودمونو پیدا کنیم یا آن ها را به اشتراک بگذاریم و لذت ببریم. Google Play به صورت کلی Cloud-based است، این یعنی اینکه موسیقی ها، اپلیکیشن ها، فیلم ها و کتاب ها به صورت آنلاین بر روی یک ابر از سرورها و کامپیوترها ذخیره می شوند و همیشه می تونیم به اونا دسترسی داشته باشیم و هیچ نگرانی برای از دست دادن اونا نداریم.

با Google Play می تونیم:

  • حدود 20000 آهنگ را به صورت رایگان ذخیره کنیم و همچنین می تونیم میلیون ها آهنگ رو خریداری کنیم.
  • بیش از 450000 اپلیکیشن آندروید و بازی رو دانلود کنبم.
  • کتاب های الکترونیکی(e-book) منتخب را جست و جو کنیم.
  • هزاران فیلم مورد علاقه ی خودمونو کرایه کنیم، مخصوصاً فیلم های جدید

بنابراین با استفاده از Google Play می تونیم همیشه این ابر(Cloud) را تازه و به روز شده نگه داریم. البته سرویس هایی که می تونیم از Google Play بگیریم، برای هر کشوری فرق می کنه، به عنوان نمونه کشور ایالات متحده آمریکا از هر چهار سرویس استفاده می شود، در کانادا و انگلیس بیشتر از فیلم ها، کتاب ها و اپلیکیشن های آندروید استفاده می شود و در استرالیا فقط از کتاب ها و اپلیکیشن ها و در ژاپن فقط از فیلم ها و اپلیکیشن ها استفاده می شود. بنایراین اینجور به نظر می رسه که طرفدارای اپلیکیشن ها بیشترند.

بنابراین هدف کلی Google Play این است که ما یک ابر بزرگی از فیلم ها و اپلیکیشن ها و موسیق ها و کتاب ها داشته باشیم و هر کی بتونه به هر کامپیوتری و به هر وسیله ی آندروید درون این ابر متصل شود و سرویس های خود را درخواست کند. حالا ممکنه برخی از این سرویس ها پولی باشه و برخی هم رایگان!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب