سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 23 / 11 / 1389برچسب:,
نویسنده : سروش

جعفری یا مولتی ویتامین طبیعی

جعفری در حقیقت کپسول های انواع ویتامین ها و املاح را با عطر و بوی دلپذیر خود همراه دارد و سبب یک دنیا بهزیستی و سلامتی می شود. جعفری در خونسازی بدن نقش دارد و بهترین دارو برای کمک به هضم و جذب غذا در دستگاه گوارش می باشد. جعفری انرژی را افزایش می دهد و از خستگی بی مورد جلوگیری می نماید، دوست قلب و عروق است و از رسوب کلسترول در داخل عروق جلوگیری می کند. ترکیبات موجود در جعفری در سلامتی دندانها و استحکام استخوان ها نقش دارند. این سبزی خوش رنگ و خوش عطر اشتهاآور است و از بروز و پیشرفت التهاب بدن مانند درد مفاصل پیشگیری می کند. افرادی که جعفری را در رژیم غذایی روزانه خود به هر صورت منظور می نمایند خیلی کمتر به بیماری های کلیوی و مجرای ادراری دچار می شوند و از همه مهمتر این منبع انواع ویتامین ها و املاح، سبب تقویت سیستم ایمنی بدن گشته و در نتیجه بیماری های مزمن به وجود نمی آیند.

جعفری به علت داشتن کلروفیل با کیفیت بالا و زیاد در تمیزی خون نقش دارد و از آن سم زدایی می کند. این عمل جعفری در سلامت کبد و کلیه نقش دارد و این دو عنصر مهم بدن می توانند به موقع سم زدائی نموده و آن را از بدن خارج سازند. در جعفری انواع ویتامین های B به فراوانی وجود دارد و ویتامین های A و C و بتا کاروتن موجود در آن در کمتر سبزی دیگری دیده می شود. جعفری هم چنین حاوی مقدار زیادی کلسیم ، منیزیوم، فسفر، آهن، منگنز، پتاسیم، سولفور و ویتامین K است.

روغنی در جعفری وجود دارد که رشد غده سرطانی مخصوصاً سرطان ریه را متوقف می کند و مواد سرطانزا را از کار می اندازد. مخلوط آب هندوانه و آب جعفری یکی از بهترین و مقوی ترین نوشابه ها است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب