سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 27 / 11 / 1389برچسب:,
نویسنده : سروش

عنوان «۱۰۰ وب سایتی که قبل از مرگ باید از آن دیدن کنید! » این سایت ها خوشبختانه یا متاسفانه از آن نوع سایت هایی نیستند که آن را بوک مارک کرده  و تصمیم بگیرید دوباره و دوباره به آن سر بزنید. بلکه از آن نوع سایت ها هستند که پس از بازدید بسیار تمایل دارید به دوستان خود ایمیل بزنید و همراه قرار دادن لینک سایت پیامی به او بدهید با این مضمون: “هی دوست من! …..از این سایت بازدید کن.

در این مجموعه ۱۰۰ تایی بدون شک سایت های زیادی را سرگرم کننده یا آموزنده خواهید یافت. شک نکنید!

قسمت چهارم:

Zombo.com

 

Zombo.com چیست؟

 

جواب ساده است، می توانید هر کاری در Zombo.com انجام دهید.

You’re The Man Now Dog

 

اگر از گروه کاربران علاقه مند به کسب “دانش  بیشتر در مورد تاریخچه اینترنت” باشید بهتر است بدانید هر کاربر کار کشته وب باید حداقل یکبار سری به  وب سایت Yourethemannowdog.com بزند. اگر هم یک تازه وارد به این چیزی که اسمش را اینترنت می گذارند باشید، ممکن است خودتان را در این جهان تازه و ناشناخته گیج و مبهوت بیابید که در این صورت باز هم بازدید از این سایت را به شما توصیه می کنیم.

 

” شما ممکن است بپرسید ” این عنوان چیست؟” “آیا قرار است سایت ما را بخنداند؟”

خب بله، اینطور بوده، و مهمتر از آن این است که سایت موجی  از متن های روی تصویر که به عنوان YTMND  (عبارت مخفف عنوان سایت) شناخته می شود  را منتشر می کند.

به هر حال سایت با این عبارت طولانی در انتظار روزهای بهتری است ، با این حال شما هنوز هم می توانید جریان بی پایانی از YTMND جدید و سرگرم کننده را در www.ytmnd.com پیدا کنید.

Canabalt

 

Canabalt

 

گاهی اوقات ساده ترین بازی ها، بهترین بازیها هستند. این مسئله در مورد Canabalt صدق می کند ، بازی که تنها از دو دکمه برای کنترل بازی استفاده می کنید و هر دوی آنها یک کار انجام می دهند.

بازی Canabalt در ژانر بازی های «سکو بازی» (run-and-jump) ممکن است در ابتدا  سطحی و فاقد جذابیت به نظر رسد، اما سرعت بالا ، فیزیک رضایت بخش و هنر پیکسلی زرق و برق دار آن، رها کردن این بازی را برای افرادی که تجربه اش کرده اند خیلی سخت کرده است!

Dino Run

 

نوع دیگری از بازی های تحت وب سبک دویدن / پریدن ، Dino Run  نام دارد که ویژگی هایی بیش از Canabalt برای ما به ارمغان می آورد،  و به جز بهبود گیم پلی، ملودرام و خط داستانی جالبی دارد: «فرار از پایان جهان و انقراض نسل دایناسورها!»

 

در بازی باید چشم خود را کاملا باز کنید تا  تمام تخم های دایناسور ها را که پنهان شده اند جمع آوری کرده و از نابودی نسل این خزندگان عظیم جلوگیری کنید!

LMGTFY

 

LMGTFY

 

یکی از ابزار های مضحک و مسخره در وب، سایت LMGTFY.com  است که  موقع کمک به افراد کمتر آگاه از جستجو در وب یا به اندازه کافی بدشانس که به شما برای کمک آنلاین مراجعه کرده اند می توانید پیشنهاد دهید تا طی دو مرحله: اول سوال خود را در کادر جستجو وارد کرده و  دوم دکمه سرچ را فشار دهند . (به این ترتیب برتری هوش و دانش خود را به آنان اثبات می کنید!)

صبر کنید ، می خواهید بدانید که LMGTFY.com  چیست؟ خوب، چطور است خودتان این سوال را  در سایت وارد کنید و  دکمه جستجو را فشار دهید تا با مکانیسم سایت آشنا شوید.

نکته حرفه ای: برای اثربخشی فوق العاده با کوتاه کننده آدرس اینترنتی مانند bit.ly ترکیب کنید!

Let’s Play Archive

 

همیشه می خواستید بدانید این همه سر و صدا و اخباری که در مورد بازی های رایانه ای به راه می افتد در مورد چه مسائلی است، اما در واقع زمان و اراده پرداختن به جستجو در مورد آن را نداشته اید؟ بگذارید کمک تان کنیم: سری به سایت Lets Play Archive بزنید، که در آن شما می توانید ده ها و صد ها مقاله و اخبار آرشیوی  در مورد موضوعات مختلف در فروم های مختلف مشاهده و مطالعه کنید.

 

از جمله مطالب مفید می توان به پست هایی در زمینه راهنمای مرحله به مرحله  بازی ها (walkthroughs) و بررسی و نقد مرتب بازی ها که همراه با تصاویر و کامنت های جالبی همراه است اشاره نمود.

Desktop Tower Defense

 

Desktop Tower Defense

 

در این سایت هرگز هیچ گونه کمبودی در زمینه بازی های فلش در ژانر  بازی های تدافعی آنلاین حس نخواهید کرد، اما سایت برج دفاعی رومیزی بازی هایی کلاسیک ارائه می کند.

اساس بازی ها به سبک دفاع میدانی برج هاست، بنابراین شما را وادار به ایجاد و بروز رسانی سازه های دفاعی پر پیچ و خم برای مبارزه با افراد بد که حملات خود را به صورت چند موج حمله و یکی پس از دیگری ترتیب می دهند به خوبی دفع کرده و شکستشان دهید. مراقب گذشت زمان باشید، بازی بسیار اعتیاد آور است.

TV Tropes

 

ممکن است پس از بازدید از سایت TVTropes با خود فکر کنید : “اما مسلما، این سایت تنها ارائه کننده یک نوع سرویس خاص نیست ، بلکه حاوی منابع جالبی است که سبب می شود دوباره و دوباره و دوباره به آن سر بزنم!”

 

خب این طور نیست. چیز اهریمنی در مورد TVTropes این است که هر ابزار عملی یک وهم و خیال است- در زندگی شما هرگز از مطالب سایت اشباع نخواهید شد چون می خواهید بدانید “Woobie” چیست، یا اعضای باند پنج نفره چه کسانی هستند. این سایت استادانه طراحی شده تا به معنای واقعی تمام وقت آزاد شما را به خود اختصاص دهد

بنابراین ، یک بار  از سایت بازدید کنید ، اگر همه روز را هم در سایت گذارندید عیبی ندارد، و پس از آن هیچ وقت به سایت برنگردید.  اگر به توصیه ما عمل کنید حتما بعدا از ما به خاطر این نصیحت دوستانه تشکر خواهید کرد.

Globe Genie

 

Globe Genie

 

اگر از ما می پرسید  جالبترین چیز در مورد نقشه های گوگل، حالت نمایش خیابانی است، که اجازه می دهد تا درست مانند اینکه خودتان در ان محل حضور داشته باشید به تماشای اطراف بپردازید – نمای  ۳۶۰ درجه ای از هر مکانی که ون های شرکت گوگل از آن گذشته اند در برنامه نقشه پیش رویتان است. این برنامه یک راه عالی برای تماشای چشم انداز ها از جاهایی هست که هرگز در دنیای واقعی از ان دیدن نکرده اید، اما انتخاب جایی که بهتر است از آن «دیدن» کنید می تواند برای خیلی ها سخت باشد.

سایت Globe Genie سرویسی ارائه کرده که  کار شما برای جهانگردی توسط نقشه های گوگل را آسان و به سادگی آب خوردن کرده. فقط انتخاب کنید دوست دارید از کدام کشورها به شکل مجازی بازدید کنید، و سپس بر روی دکمه Teleport (طی الارض!) کلیک کنید.

برای تفریح بیشتر، گزینه  ”محل فعلی” (Current Location) را از حالت انتخاب خارج کرده و سعی کنید فقط بر اساس محیط اطراف خود حدس بزنید اکنون در چه کشوری در حال گردش هستید.

Autotopsy

 

چه کسی فکر می کرد یک سایت آموزشی در مورد بیمه خودرو می تواند این قدر جالب باشد؟ در این شبیه سازی دراماتیک ، شما با یک کارشناس شرکت بیمه همراه می شوید برای بررسی یک صحنه تصادف وحشتناک. با کمال تعجب جلوه های بصری زیبا و میا پرده های زنده اکشن با هم ترکیب می شوند تا شما را به طرز وحشت آوری سرگرم کنند و به جز ان اطلاعات خود را درباره شیوه هایی که شرکت های بیمه مشخص می کنند به چه افرادی باید خسارت پرداخت شود و چه کسی نه، افزایش دهید.

 

ادامه دارد…

منبع:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب