محبوب‌ترین بازی‌های رایانه‌ای جهان
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 27 / 11 / 1389برچسب:,
نویسنده : سروش

کارشناسان به تازگی لیستی از بازی‌های رایانه‌ای را منتشر کرده‌اند که عنوان “محبوب‌ترین و اثرگذارترین بازی‌ها ” به آن‌ها اطلاق شده است.

http://www.nintendos4u.co.uk/images/mario_kart_game.jpg

نقل از پی‌سی‌ورلد، این روزها انواع بازی‌های رایانه‌های اشکال مختلف و با طراحی‌های متفاوت برای کاربران عرضه می‌شوند. اما کارشناسان مرکز GameRankings به تازگی لیستی از بازی‌های رایانه‌ای را منتشر کرده‌اند که عنوان “محبوب‌ترین و اثرگذارترین بازی‌ها ” به آن‌ها اطلاق شده است و روزنامه‌نگاران و هواداران بازی‌های رایانه‌ای آن‌ها را جزء تاثیرگذارترین بازی‌های دنیا می‌دانند. لیست این بازی‌های محبوب و اثرگذار به قرار زیر اعلام شده است.
Grand Theft Auto IV
مخصوص کنسول‌های Xbox 360، PS3 و رایانه‌های شخصی. به عقیده برخی کارشناسان بازی GTA IV آنقدرها هم که مورد انتقاد قرار گرفت، اثرگذاری منفی روی کاربران ندارد.
امتیاز مرکز GameRankings: 95 درصد
امتیاز واقعی: ۸۵ درصد
The Sims 3
مخصوص رایانه‌های شخصی، این بازی پس از ورود به بازار به صورت گسترده بر مخاطبان تاثیر گذاشت و شخصیت “ویل رایت “(Will Wright) در آن موفق شد محبوبیت فراوانی بین مردم کسب کند.
امتیاز مرکز GameRankings: 87 درصد
امتیاز واقعی: ۷۵ درصد

Call of Duty: World at War
مخصوص کنسول‌های Xbox 360، PS3، Wii و رایانه‌های شخصی. این بازی در زمان ورود خود توانست عنوان پرفروش‌ترین بازی دنیا را از آن خود کند و همچنان از محبوب‌ترین بازی‌های رایانه‌ای در دنیا محسوب می‌شود.
امتیاز مرکز GameRankings: 87 درصد
امتیاز واقعی: ۷۰ درصد

Braid مخصوص کنسول‌های Xbox 360، PS3 و رایانه‌های شخصی، این بازی ماجراجویانه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و در عین انتقادات وارد شده به آن، محبوبیت فراوانی نزد مردم دارد.
امتیاز مرکز GameRankings: 92 درصد
امتیاز واقعی: ۷۵ درصد

LittleBigPlanet مخصوص کنسول PS3
این بازی به گونه‌ای طراحی شده که کاربر مجبور است به صورت انفرادی تمام مراحل آن را پشت‌سر بگذارد. بازی LittleBigPlanet کاربر را مجبور به تفکر می‌کند و انگیزه لازم برای رفتن به جلو در مسیر بازی را به وجود می‌آورد.
امتیاز مرکز GameRankings: 95 درصد
امتیاز واقعی: ۸۵ درصد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب