نشریات روز ایران و جهان
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 7 / 12 / 1385برچسب:,
نویسنده : سروش

نشریات روز ایران و جهان

damavand
 

http://www.newspapers24.com/لینک کل نشریات

http://www.newspapers24.com/iran-newspapers/index.htmlلینک مربوط به ایران

 



نظرات شما عزیزان:

zahragoogi
ساعت23:34---7 اسفند 1389
سلام.مطالب جالب ومتنوعی گذاشتی.منهم یک درخواست موبایلی دارم

من هرکجا گشتم نتوانستم Active key برای برنامهDoxc Reader v0.راپیداکنم شما کمکم کنید.
پاسخ:سلام خوبی به چشم اگه پیداکنم مدیریت وبلاگ hesam494.LoxBlog.Com بازم بیا مهربونم


فاطمه
ساعت14:22---7 اسفند 1389
عزیزم سلام یه چیزی بیا بی وفا بشیم

دوست دارم که ما یه جور از همدیگه جدا بشیم

فکرشو کردم و گفتم واسه چی دیوونه شیم

بهتره ما هم مث تموم عاقلا بشیم

هدف من و تو از حرفای زیبامون چیه

کاشکی تصمیم بگیریم با یکی آشنا بشیم

می دونی دیدم نمیشه من و تو با هم باشیم

هر کدوم باید بریم دوباره مبتلا بشیم

ما دو تا اسیر همدیگه شدیم یه جور بد

کاش فراموش کنیم و از دست هم رها بشیم

دور شدیم از حرفای روزای آشناییمون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب