ویندوزتان دیر بالا می‌آید؟
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز

به تازگي نرم افزار جالبي براي گوشي آي فون عرضه شده كه ضمن عكس گرفتن از تابلوها مي تواند محتوا و نوشته آنها را به زبان مورد نظر كاربر ترجمه كند.
ترجمه متون با دوربين موبايل

Word Lens كه با مدلهاي جديد گوشي آي فون و همين طور دستگاه آي پاد سازگاري دارد، به گونه اي طراحي شده كه حتي اگر دوربين گوشي بر روي يك متن چاپي ثابت بماند، محتواي آن را ترجمه مي كند. براي مشاهده ترجمه كافيست كاربر يك دكمه سبز رنگ را كه به همين منظور پيش بيني شده فشار دهد.
بارگذاري اين نرم افزار از فروشگاه اپل رايگان است، اما كاربران براي دسترسي به بسته ترجمه هر زبان بايد ۴.۹۹ دلار بپردازند. كاربراني كه اين نرم افزار را مورد استفاده قرار داده اند از كيفيت ترجمه ان در مجموع اظهار رضايت كرده اند.
در حال حاضر اين نرم افزار تنها مي تواند متون را از زبان اسپانيولي به انگليسي و بالعكس ترجمه كند، اما طراحان اين نرم افزار مي گويند در آينده امكانات آن را گسترش خواهند داد.
انتظار مي رود از اين نرم افزار به طور گسترده اي استقبال شود.

Share
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ : 7 / 12 / 1389
نویسنده : سروش

دیر بالا آمدن سیستم یکی از شایع‌ترین گلایه‌های کاربران ویندوز است.

خبرگزاری آلمان از واشنگتن گزارش داد، برای حل این مشکل، بهتر است از نصب تعداد بسیاری برنامه و بارگذاری فونت‌های متعدد که از آنها استفاده نمی‌کنید، خودداری کنید.

برنامه‌های اضافی اغلب یک برنامه کوچک را برای راه‌اندازی شدن هنگام بالا آمدن سیستم در ویندوز جای می‌دهند و اینها موجب تاخیر در بالا آمدن سیستم می‌شود.

فونت‌ها هم هر بار که ویندوز را آغاز کنید، بارگذاری می‌شوند و داشتن ده‌ها و حتی صدها فونت می‌تواند به میزان قابل توجهی زمان بوت سیستم و عملکرد کلی آن را کند کند.

Share
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , کامپیوتر , ,
تاریخ : 29 / 11 / 1389
نویسنده : سروش

هفت آدرس ایمیل بدرد بخور اما ناشناخته

۱. Pdf@koolwire.com

 

اگر به این ایمیل یک بزنید و به آن یک فایل مثل یک عکس یا یک پرونده آفیس را الصاق کنید این ایمیل به شما یک نسخه PDF آن را میل می کند. به همین راحتی!

Share
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , ,
تاریخ : 28 / 11 / 1389
نویسنده : سروش
 

با افتتاح نمایشگاه MWC2011 موج جدیدی از ابزار و وسایل الكترونیكی جدید، به دنیا معرفی می شوند. این بار نوبت به معرفی وسیله برقی جدیدی است كه همه خانم ها از داشتن آن خوشحال خواهند شد. جاروبرقی هایی كه همه خانه را بدون سر و صدا و زحمت تمیز می كنند توسط دو برند سامسونگ و الجی عرضه گرديد.

 

Share
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , هنر اشپزی و خانه داری , ,
تاریخ : 27 / 11 / 1389
نویسنده : سروش

Share
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , گالری , ,
تاریخ : 27 / 11 / 1389
نویسنده : سروش

پنج روش برای کاهش هزینه تلفن همراه

شرکت ارتباط از راه دور Research & Action پنج راه حل برای کاهش هزینه تلفن همراه برای کاربران ارایه کرده است.

به گزارش دنیای اقتصاد هزینه های بالای تلفن همراه امروزه به یکی از مشکلات اساسی کاربران تبدیل شده است و برای کاهش این هزینه با وجود بحران های اقتصادی راه حل های مختلفی از طرف متخصصان ارائه می شود.

ریسرچ اند اکسیون برای کاهش هزینه تلفن همراه راه هایی را پیشنهاد کرده که به شرح زیر است:
۱ – استفاده از سرویس های اعتباری. با استفاده از این سرویس ها کاربر تنها به مقداری که از تلفن همراه استفاده می کند پول پرداخت می کند و می تواند تلفن های همراه را با قیمت کمتری خریداری کند. برخی گوشی های اعتباری
به ۱۵ دلار نیز رسیده است. استفاده از سرویس های اعتباری برای کاربرانی که کمتر از ۲۰۰ دقیقه در ماه مکالمه دارند مقرون به صرفه است.

۲ – قطع خطوط ثابت، این روش برای کسانی که به ندرت از تلفن ثابت استفاده می کنند و کودکی نیز در خانه ندارندمناسب است، زیرا میزان استفاده از تلفن همراه برای آنها بارزتر و روشن تر می شود و مکالمات خود را با تلفن همراه محدود می کنند.

۳ – محدود کردن استفاده از تلفن همراه، کاربر می تواند ارسال پیام های متنی خود را محدود کرده و مکالمات را نیز به تعطیلات آخر هفته و ساعات پایانی شب که مکالمه ارزان تر است اختصاص دهد. البته این روش در ایران کاربرد ندارد.

۴ – محدود کردن سرویس های غیرضروری مانند زنگ های متنوعموبایل و بازی های جدید.

۵ – عدم جست وجو در اینترنت به مدت طولانی و خودداری از دانلود فایل های سنگین.

Share
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , موبایل , ,
تاریخ : 27 / 11 / 1389
نویسنده : سروش

هم اکنون عبارت جستجوی «How Do I Delete My Facebook Account» به معنی «چگونه اکانت فیس بوک ام را حذف کنم؟» یکی از عبارات محبوب جستجو در گوگل است. هنگامی که »عبارت «How Do I» را در نوار جستجوی گوگل تایپ می کنید، یکی از پیشنهادات گوگل به شما چگونگی حذف اکانت فیس بوک است. این بدین معنی است که تعداد زیادی از مردم در حال جستجو برای پیداکردن راه حل حذف اکانت فیس بوک هستند.
هم چنین «دنی سالیوان» یکی از اعضای سایت

Search Engine Land در صفحه ی توییتر خود دو چارت (+ و +) را منتشر کرد که نشان می دهند جستجوی عبارت «حذف اکانت فیس بوک» در ماه آپریل دارای رشد بوده است.

گفتنی است در ماه های اخیر، بسیاری از رسانه ها و متخصصان تکنولوژی به خاطر تغییرات اخیر آن در بخش حریم خصوصی کاربران، در حال خروج از فیس بوک هستن

Share
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , ,
تاریخ : 27 / 11 / 1389
نویسنده : سروش

در اینجا قصد داریم روش هایی را معرفی کنیم که میزان معروفیت شما در فیس بوک را بسیار بالا می برد:
۱. وضعیت خود را همیشه به روز نگه دارید.
در بالای صفحۀ Profile شما جعبه متنی وجود دارد که از شما می پرسد "?What’s on your mind" یعنی "در ذهن شما چه می گذرد؟" شما می توانید با نوشتن جملاتی زیبا و پر معنا افکار خود را با همگان به اشتراک بگذارید.

Share
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: رنگارنگ , فناوری اطلاعات , ,
تاریخ : 27 / 11 / 1389
نویسنده : سروش

اگر سارقان شما را وادار کردند که از کارت عابر بانکتان پول بگیرند شما میتوانید PASSWORD کارتتان را به صورت معکوس (یعنی از آخر به اول) وارد کنید مثلا اگر کلمه عبور شما ۱۲۵۴ میباشد شما عدد ۴۵۲۱ را وارد کنید.

با این کار عابر بانک به شما پول میدهد ولی در عین حال دستگاه به صورت خودکار پلیس را در جریان سرقت قرار میدهد. این قابلیتی است که تمام دستگاههای خودپرداز دارند ولی اکثر مردم از آن بی خبرند!

 

Share
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: رنگارنگ , فناوری اطلاعات , ,
تاریخ : 27 / 11 / 1389
نویسنده : سروش
 
 
اخبار MWC // معرفی تبلت و گوشی ViewSonic

گوشی و تبلت جدید ViewSonic که به تازگی توسط این شرکت معرفی شده در نمایشگاه MWC امسال در بارسلونا به نمایش در می‌آید. این دو محصول فعلاً برای کاربران اروپایی عرضه خواهد شد.

گوشی V۳۵۰ که صفحه ۳.۵ اینچی تمام لمسی HVGA و سیستم عامل آندروید دارد بر روي Froyo کار می‌کند و بیشتر مناسب کسانی است که کارهای تجاری انجام می‌دهند.
 
این گوشی دو سیمکارته خواهد بود و از Wi-Fi نیز می‌تواند استفاده کند.
گوشی جدید ViewSonic یک دوربین ۵ مگاپیکسلی، Bluetooth، GPS و درگاه Micro-SD دارد.
 

تبلت جدید ViewSonic هم که ViewPad ۱۰Pro نام دارد از صفحه نمایش ۱۰ اینچی با وضوح ۱۰۲۴x۶۰۰ استفاده می‌کند. 

نکته جالب در مورد این تبلت آن است که از دو سیستم عامل Windows ۷ و Android ۲.۲ استفاده می‌کند. 

این مزیت هم برای کاربردهای شخصی و هم برای کاربردهای تجاری مناسب است. 

ViewPad جزو اولین تبلت‌هایی است که از پردازنده Oak Trail اینتل استفاده می‌کند. عمر باتری آن هم ۶ ساعت است.

این تبلت جدید نیز امسال روانه بازار خواهد شد.

 
 
Share
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , موبایل , ,
تاریخ : 27 / 11 / 1389
نویسنده : سروش

موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , موبایل , ,
آخرین مطالب

/
هر چیز که دیدم همه بگذاشتنی بود جزیادتوای دوست که ان داشتنی بود. با سلام: قول بده که هرگز با من موافق نباشی، حداقلش این که کاملا یا فی البداهه موافق نباشی. قول بده که همیشه دنبال موضوعی برای مخالفت در این وب خواهی گشت، دنبال استثناهایی برای چیزهایی که من گذاشته ام و مطالبی که به نظرت بی ربط و غلط می رسد. این طوری به من فرصت می دهی که ازت یاد بگیرم. من اگر پاسخی ندادم این طور تعبیر کن که موافق نظرت بودم.این وب مجالی است جهت روشنگری و پالایش. امیدوارم بزودی مرا کلیک کنی