ساخت سایت بدون کد BlueVoda Website Builder
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 22 / 1 / 1390
نویسنده : سروش

ساخت سایت بدون کد BlueVoda Website Builder

بدون کوچکترین آگاهی از کدهای HTML وبسایت بسازید! با استفاده از صفحات از پیش طراحی شده ( Pre - designed website templates) شما قادر به تولید صفحات بیشماری خواهید شد و با استفاده از قابلیت One Click Publishing میتونید در چند ثانیه صفحات رو به وبسایت خودتون منتقل کنید. همچنین با مراجعه به عکسخانه (image library) آنلاین این نرم افزار شما میتونید صدها عکس ، طرح آماده ، بالا صفحه ای (Header) و ... دانلود کنید.

دانلود نرم افزار با حجم ۳.۷ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

Share
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , سایتهای مفید , ,
برچسب‌ها: ساخت سایت بدون کد BlueVoda Website Builder ,
تاریخ : 23 / 1 / 1390
نویسنده : سروش

:: ساخت گالري هاي تصويري براي وب سايت شما توسط توسط Gena Web Gallery Creator 1.7.5 ::

براي تهيه ي گالري هاي تصاوير زيبا در محيط اينترنت و بر روي وب سايت خود نياز به نرم افزاري مناسب داريد تا بسياري از مشكلات اين كار را برايتان به گونه اي ساده تر رفع نمايد و اثري زيبا را به شما تحويل دهد .

Gena Web Gallery Creator نام نرم افزاري مناسب از شركت Kozasoft Design Studio مي باشد كه تصاوير زيباي ديجيتالي شما را در قالب يك گالري تحت وب قرار مي دهد و مي توانيد با آپلود بر روي هاست خود ان را براي همگان به اشتراك گذاريد .

ويژگي هاي كليدي نرم افزار Gena Web Gallery Creator :

ظاهري آسان و Visual كه به آساني قادر به انجام تغييرات در محيط گالري با استفاده از ابزار موجود هستيد .

قرار دادن تصاوير به صورت ‏Thumbnail در گالري كه با قرار دادن موس بر روي تصاوير افكتهاي زيبايي كه انتخاب كرده ايد به نمايش در مي آيند و با كليك بر روي آنها تصوير مورد نظر تحت محيط گالري بزرگ مي شود . ويژگي ساخت سريع نرم افزار كه تنها تغييرات را Rebuild مي كند و نيازي به دوباره سازي كلي سايت نيست .

پشتيباني فرمتهاي رايج تصويري JPEG, TIFF, BMP, GIF, PNG .

داراي تمپلات ها و سبك هاي از پيش طراحي شده ي مختلفيست كه شما از آنها براي ساخت تملات شخصي خود و يا ساخت گالري خود مي توانيد استفاده كنيد . علاوه بر اين طراحات حرفه اي وب مي توانند تمپلات هاي صفحات HTML را نيز به تمپلات مورد نياز اين نرم افزار تغيير دهند .

FTP Client دروني .

ويژگي ساخت Slide Show و اتوران براي سي دي .

و ....

جزييات كاملتر به زبان سايت سازنده .....

اين نرم افزار با ويندوزهاي 98/ME/2000/XP و IE 4.0 و بالتر سازگاري دارد .

Gena Web Gallery Creator را مي توانيد از اينجا :

دانلود كنيد نسخه ي 1.7.5 را با حجم 1.56 مگابايت

تصاويري از محيط نرم افزار

Translate To English

 

كرك نسخه ي 1.7.5 نرم افزار :
http://0daycn.net/0daycn/db15658c36b61753.asp?en=key1

 

نسخه ي كامل آپلود شده ي نرم افزار Gena Web Gallery Creator 1.7.5 همراه با كرك با حجم 2.03 مگابايت :

http://www.filelodge.com/files/room12/302454/Gena.Web.Gallery.Creator.v1.7.5.zip
پسورد : www.p30world.com

براي كرك كردن نرم افزار فايل gena.exe را در پوشه ي نصب شده ي نرم افزار به جاي فايل موجود كپي نماييد !

Share
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , گالری , ,
برچسب‌ها: ساخت گالري هاي تصويري براي وب سايت شما توسط توسط Gena Web Gallery Creator 1 , 7 , 5 ,
تاریخ : 24 / 1 / 1390
نویسنده : سروش
از این سایت میتوانید فونتهای شیک و زیبائی را دانلود نموده سایت Fawnt بر خلاف سایت های دیگه که هر چی قلم هست و نیست رو توی سایت قرار میدن ، فقط بهترین و شیک ترین فونت ها رو تو سایت قرار میده . Fawnt محیطی جالب داره که همین امر به شما کمک میکنه به راحتی فونت ها رو انتخاب و دانلود کنید .
fawnt.com
ماشین حساب آنلاین Instacalc با امکانات جالب و منحصر به فردش احتمالآ جالبترین ماشین حسابی است که دیده اید.برای مشاهده نتایج محاسبات در این ماشین حساب٬ لازم نیست کلید Enter را فشار دهید بلکه همزمان با تایپ کردن محاسبات نتایج آنرا می توانید مشاهده کنید.

با استفاده از این ماشین حساب می توانید به رسم نمودار برای معادلات پرداخته ٬ واحدهای مختلف را به یکدیگر تبدیل کرده یا حتی با دیگران در حل معادلات مشارکت نمایید.
برخی از امکانات این ماشین حساب به شرح زیر است:
مشاهده Real-Time نتایج محاسبات
قابلیت استفاده به عنوان ماشین حساب٬ مبدل واحدها٬ رسام نمودار و …
استفاده از ارقام خوانا بجای ارقام معمولی در محاسبات (مثلآ ۶b بجای۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ )
قابلیت به اشتراک گذاشتن محاسبات از طریق لینک
اضافه کردن یادداشت به محاسبات
قابلیت ویرایش و نظردادن برای بازدیدکنندگان
امکان رسم نمودار با روشی ساده و سریع
امکان قرار دادن محاسبات در وبلاگ یا سایت
توانایی جستجو در میان محاسبات انجام شده و به اشتراک گذاشته شده
عدم نیاز به ثبت نام در سایت
مطمئنآ از آزمایش عملکرد این ماشین حساب لذت خواهید برد!
 
 
در این سایت نقشه دنیا بر اساس کد دامنه های اینترنتی موجود است
 
هماطور که می دانید نوکیا بزرگترین و محبوب ترین کارخانه ساخت موبایل و تجهیزات ارتباطی است. آمارها نشان داده اند که گوشی های نوکیا همیشه جزو پرفروش ترین گوشی ها در سراسر دنیا بوده اند. نوکیا مدتی پیش سایت ویژه خاورمیانه خود را تاسیس نمود . بعد از این اتفاق شاهد انواع مدل های گوشی های نوکیا ویژه خاورمیانه بودیم . بطوریکه این گوشی ها دارای کیبورد فارسی یا عربی و مجهز به منوی فارسی بودند. اما نوکیا در اقدامی دیگر سایت فارسی خود را برای ایرانیان و فارسی زبانان راه اندازی کرده است . اطلاعات سایت فارسی نوکیا نسبتا کامل است و از این به بعد شما می توانید بروزرسانی گوشی نوکیا خود را در این سایت و با راهنمای کاملا فارسی انجام دهید.امکانات این سایت شامل دریافت نرم افزار , معرفی محصولات نوکیا , معرفی نمایندگی های رسمی نوکیا در ایران , ارتباط و پشتیبانی فارسی , فروم و بحث با دیگر کاربران نوکیا و …. می باشد. قطعا نوکیا با این اقدام خود , محبوبیت خود را بین کاربران ایرانی بیش از پیش افزایش خواهد داد.برای ورود به سایت فارسی نوکیا اینجا را کلیک کنید.
 
نرم افزارهای زیادی برای نمایش زمان در کشورها و شهرها وجود دارد اما میتوانیدسایت گوگل را برای اینکار انتخاب کنید.با استفاده از گوگل برای مشاهده زمان در هر شهر کافیست عبارت timeرا قبل از نام آن شهر وارد کنید.مانند time tehran
فراموش نکنید صفحه گوگل به زبان انگلیسی باشد.
 

چگونه سایت خود را در موتورهای جستجو بهینه سازی کنم؟
اگر سایت شما در تمامی موتورهای جستجوی دنیا ثبت شده باشد ولی هیچ کاربری از طریق موتورهای جستجو به سایت شما مراجعه ننماید هیچ ارزشی برای شما نخواهد داشت.
برای اینکه بتوانید سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو آن هم در صفحات نخست قرار دهید باید به نکات زیر توجه نمایید:

عنوان سایت :
عنوان سایت را متناسب با موضوع سایت یا وبلاگتان انتخاب کنید ،
سعی کنید با مهمترین کلمات کلیدی ویلاگتان یک عبارت با معنا و زیبا و درعین حال مختصر بسازید ، اگر عنوان شما بیش از حد طولانی باشد موتورهای جستجو فقط بخشی از آن را استفاده خواهند نمود.

چنانچه وبلاگ شما در رابطه با دانلود موزیک می باشد می توانید عنوان وبلاگ خود را " بهترین موزیک ها در [نام اصلی وبلاگ] - بهترین وبلاگ دانلود موزیک " قرار دهید.

در عنوان فوق از سه کلمه کلیدی و مهم "دانلود - موزیک - دانلود موزیک" در رابطه با موضوع وبلاگ استفاده شده است که مطمئنا تأثیر بسزایی در رابطه با کشاندن کاربرانی که به دنبال موزیک در موتورهای جستجو می گردند به سایت شما خواهد داشت.

اگر بهینه سازی در موتورهای جستجو برای شما مهم است به هیچ وجه از عناوین غیر مرتبط و بی معنا استفاده نمایید. مثلاً "M.U.S.I.C 2006 ".

کلمات کلیدی :
کلمات کلیدی نیز یکی از عوامل مهم دیگر برای بهینه سازی سایت در موتور های جستجو می باشد. انتخاب کلمات کلیدی متناسب و متعارف همیشه برای بالا کشاندن سایت و یا وبلاگ شما در نتایج موتورهای جستجو موثر می باشد.

در انتخاب کلمات کلیدی کمی دقت نمایید ، هرچه را که به ذهنتان رسید فوراً به عنوان کلمه کلیدی قرار ندهید. تا حد امکان سعی کنید حدس بزنید کاربرانتان ممکن است چه عباراتی را جستجو کنند.

یکی از ابزارهای مهم برای انتخاب کلمات کلیدی در سایت
www.overture.com که مدتی است توسط یاهو خریداری شده قرار داده شده است. برای استفاده از این ابزار به لینک زیر مراجعه کنید:

http://inventory.overture.com/d/searchinventory/suggestion/

برای مثال همان وبلاگ بالا را که در رابطه با دانلود موزیک بود در نظر بگیرید ، در قسمت "Get suggestions for" کلمه " دانلود" را وارد نمایید. این ابزار لیستی از بیشترین عبارات ها و کلمات متشابه با keyword شما به علاوه تعداد دفعات جستجوی هر مورد را نمایش می دهد. این اطلاعات از موتورهای جستجو به دست آمده و قابل اطمینان می باشد.

طبق تعریف بالا بهترین کلمات کلیدی برای یک وبلاگ دانلود موزیک می تواند کلمات و عبارت های زیر باشد:

"دانلود - دانلود موزیک - دانلود آهنگ - دانلود موسیقی - دانلود رایگان - دانلود موزیک ایرانی "

نکته مهم: برای استفاده از ابزار فوق کلیدی ترین کلمه وبلاگ خود را وارد کنید مثلا " دانلود ، موزیک ، هنر ، نرم افزار، شعر ، داستان، سیاست ، تاریخ و ..." سعی کنید تا حدالامکان کلمه ها را چک کنید نه عبارت ها را! بعد از این مرحله پربازدیدترین و متناسب ترین نتایج را به عنوان کلمات کلیدی خود انتخاب نمایید.

کلمات کلیدی را بیش از حد زیاد نکنید چون کثرت آنها تاثیری در در بهینه سازی سایت شما نخواهد داشت و خودبخود بخشی از آنها حذف خواهد شد.

Meebo سایتی برای چت آنلاین بدون نیاز به مسنجر!!!

با این سایت میتونید با آی دی های یاهو - گوگل تاک - MSN - AIM و خود سایت Meebo چت آنلاین داشته باشید

سرعتشم خیلی خوبه و جالب اینجاست بازی های آنلاینش بدون هیچ مشکلی اجرا شدنی! و یکی دیگر از مزایای این سایت ساپورت زبان فارسیه!

سایت Meebo

 

تنها با کامل کردن فرم ثبت نام در این لینک به صورت آنلاین و مجانی در عرض چند ماه انگلیسی را مانند یک آمریکایی خواهید آموخت

 

 

بزرگترین سایت آموزش زبان آلمانی Learno

با شیوه های نوین آموزشی فقط با عضویت در این سایت تمامی سوالات خود را راجع به زبان شیرین آلمانی پاسخ خواهید گرفت.

::کلیک کنید

Share
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , سایتهای مفید , ,
تاریخ : 22 / 1 / 1390
نویسنده : سروش

راهنمای طراحی قالب وبلاگ و کدهای بلاگفا

 

معمولا قالبهای وبلاگ مجموعه ای از کدهای HTML و بلاکها و کدهای مخصوصی هست که جایگاه عناصر مختلف وبلاگ مانند ایمیل، نام نویسنده یا نام وبلاگ را مشخص میکنند.هنگام مشاهده وبلاگ،خوانندگان به جای کدهای وبلاگ مقدار واقعی آنها (مثلا نام نویسنده) را خواهند دید.
تگها و کدهایی که بلاگفا آنها را پشتیبانی میکند به شرح زیر میباشد.

کدهای عمومی
این تگها را میتوانید در هر جایی از کد HTML قالب قرار دهید. توجه داشته باشید که بلاگفا نسبت به کوچکی و بزرگی حروف انگلیسی حساس است و بنابراین هنگام استفاده از آنها در نحوه تایپ آنها دقت کنید.
 

 

توضیح کد
کد معرفی کننده نام کاربری وبلاگ. بطور مثال اگر آدرس وبلاگ demo.blogfa.com باشد ، نام کاربری آن demo میباشد. <-BlogId->
آدرس اینترنتی وبلاگ .مانند http://demo.blogfa.com <-BlogUrl->
نام صفحه نمایش دهنده محتوای XML وبلاگ که بصورت RSS میباشد.
مانند rss.aspx
<-BlogXmlLink->
نام مدیر و نویسنده اصلی وبلاگ . مانند علیرضا <-BlogAuthor->
آدرس ایمیل نویسنده وبلاگ . توجه کنید که این با آدرس ایمیل خصوصی نویسنده وبلاگ متفاوت هست. مانند demo@yahoo.com <-BlogEmail->
توضیحات وبلاگ که معمولا معرفی کننده نویسنده و یا نوع مطالب وبلاگ است. <-BlogDescription->
عنوان وبلاگ . مانند وبلاگ آزمایشی <-BlogTitle->
نام صفحه آرشیو وبلاگ. مانند archive.aspx <-BlogArchiveLink->
فاصله زمانی از وقت گرینویچ. یکی از کاربردهای تنظیم تاریخ و زمان درج نظرات خوانندگان است <-BlogTimeZone->
کدهای HTML و اسکریپتهای خاص کاربر مانند اسکریپت ابزارهای آمار بازدیدکننده که در بخش تنظیمات وبلاگ وارد شده است <-BlogCustomHtml->

 

...

Share
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , وبلاگهای مفید , ,
تاریخ : 25 / 1 / 1390
نویسنده : سروش

مقدمه اي بر وب و زبان html

منظور از وب چيست؟
  • وب شبکه ای است متشکل از تمامی کامپيوترهای دنيا، شبکه ای از شبکه ها.
  • اينترنت، وب، WWW ، web يا World Wide Web همگی يک چيزند.
  • تمامی کامپيوترهای وب ميتوانند با هم ارتباط داشته باشند.
  • کامپيوترهای موجود در وب با کمک استاندارد ارتباطی يا پروتوکل HTTP با هم ارتباط برقرار ميکنند .
نحوه کارکرد وب چگونه است؟
  • اطلاعات وب داخل فايلهائی به نام Web Pages و يا صفحات وب قرار دارند.
  • اين فايلها يا صفحات روی Web Server يا کامپيوترهای سرويس دهنده وب ذخيره شده اند.
  • برای ديدن صفحات وب از نرم افزاری به نام مرورگر و يا Web Browser استفاده ميشود.
  • دو مرورگر Internet Explorer و Netscape Navigator جزو معروفترين مرورگرها حساب ميشوند.
  • مرورگر Internet Explorer متعلق به شرکت مايکروسافت و مرورگر Netscape Navigator متعلق به شرکت نت اسکيپ ميباشد.
مرورگرها چگونه به خواندن صفحات وب ميپردازند؟
  • يک مرورگر با کمک يک Request درخواستی برای خواندن يک صفحه از وب سرور ميکند.
  • اين Request يا درخواست بر اساس استاندارد ارتباطی يا پروتوکل HTTP بوده و شامل آدرس صفحه مورد نظر ميباشد.
  • آدرس يک صفحه وب چيزی شبيه http://www.internet.com/faq.html است. بخش //:http نوع پروتوکل و يا استاندارد ارتباطی را تعيين ميکند، www.internet.com نام دومين يا Domain است و faq.html نام صفحه ای است که بايد خوانده شود.
مرورگرها چگونه صفحات وب را نمايش ميدهند؟
  • چگونگی نمايش يک صفحه وب بصورت مستتر در آن وجود دارد.
  • مرورگرها از روی دستورالعملهای داخل صفحات وب و با کمک تگ ها به نمايش صفحات ميپردازند.
  • وظيفه اصلی تگ های اچتمل ( HTML tags ) بيان چگونگی نمايش اطلاعات ميباشد.
  • يک تگ اچتمل چيزی شبيه <p> اين تگ پاراگراف است! p> است.

 

چه کسانی استاندارد های وب را تعيين ميکند؟
  • تعيين استاندارد های وب ربطی به شرکتهای مايکروسافت و يا نت اسکيپ ندارد.
  • World Wide Web Consortium يا W3C متولی تعيين استانداردهای وب است.
  • HTML, CSS and XML از مهمترين استانداردهای تصويب شده وب ميباشند.  

  • آخرين استاندارد HTML استاندارد XHTML 1.0 ميباشد .

 

Share
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , وبلاگهای مفید , ,
برچسب‌ها: وب و زبان html ,
تاریخ : 22 / 1 / 1390
نویسنده : سروش

این تلویزیون 75 ساله محصول سال 1936 است. مالکان این تلویزیون، آن را تنها سه هفته پس از شروع به کار فرستنده های تلویزیونی در انگلیس به قیمت کمتر از 100 پوند خریداری کردند.

سلام چه خبر-

در آن زمان، تلویزیون تنها یک کانال داشت که دو ساعت در روز برنامه پخش می کرد و بنابراین این دستگاه نیازی به کنترل کننده از راه دور نداشت.

تنها 30 درصد از وسایل آن در طول عمر این تلویزیون وفادار تعویض شده است. این دستگاه 75 ساله یک صفحه نمایشگر 12 اینچی دارد که در میان یک قاب چوبی از جنس درخت گردو و درخت ماهون و یک شیشه بازتابنده محافظ قرار گرفته است.

اکنون این تلویزیون قدیمی که همچنان قادر به پخش برنامه است با نسخه اصلی صورت حساب خریدار به مزایده گذاشته شده است. براساس گزارش دیلی میل، این تلویزیون را "جی. بی. دیویس" اهل "دالویچ" خریداری کرده است.

 کلاسیک- این تلویزیون 75 ساله دارای یک نمایشگر 12 اینچی، یک قاب از جنس چوبهای ماهون و گردو است

  سلام چه خبر
 
 
کمیاب- درحال حاضر تعداد بیشتری از ویلونهای "استردیواریوس" قرن 18 نسبت به این تلویزیون پیش از جنگ جهانی دوم وجود دارد. تنها دو نفر دارای این دستگاه تلویزیون هستند
Share
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: رنگارنگ , فناوری اطلاعات , ,
تاریخ : 25 / 1 / 1390
نویسنده : سروش
دسترسی به تمامی تلفنهای 118 از طریق اینترنت

با استفاده از این ترفند که در اصل معرفی یک سایت است میتوانید به صورت کاملأ آنلاین و از طریق اینترنت، با تایپ نام و نام خانوادگی شخص پی به شماره تلفن و محل سکونت او ببرید.

 با این کار شما از تماس با اپراتورهای 118 شرکت مخابرات بی نیاز میشوید و میتوانید بدون دردسر شماره تلفن تمامی افراد حقیقی و حقوقی را به دست آورید. بدین منظور کافی است به آدرس http://118.tct.ir بروید. همان طور که مشخص است  برای جستجوی تلفن افراد حقیقی به قسمت "مشترکین حقیقی" و برای جستجوی تلفن شرکت ها و موسسات به قسمت "مشترکین حقوقی" بروید. در هر دو قسمت هم با استفاده از دکمه جستجو تکمیل فرم نظر به زبان فارسی میتوانید شماره و آدرس فرد مورد نظر را بیابید. دقت کنید برای استفاده از این سرویس تنها باید از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده نمایید.

Share
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , ,
برچسب‌ها: دسترسی به تمامی تلفنهای 118 از طریق اینترنت ,
تاریخ : 18 / 12 / 1389
نویسنده : سروش

حریم خصوصی در فیس‌بوک همواره موضوعی چالش‌برانگیز بوده؛ هم برای کاربران و هم برای مدیران این شبکه غول‌پیکر اجتماعی. پس از مدت‌ها بحث بر سر آسیب‌پذیری‌های امنیتی و سوء استفاده‌های احتمالی از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران، فیس‌بوک با طراحی و راه‌اندازی محیطی جدید برای تنظیمات حریم خصوصی و ارائه گزینه‌های متنوع، تلاش کرده است تا مدیریت آن را برای کاربران ساده‌تر کند....

Share
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , سایتهای مفید , ,
تاریخ : 8 / 12 / 1389
نویسنده : سروش

جی میل تنها سرویس کارآمد ارائه شده از سوی گوگل نیست. تقویم گوگل هم یکی از ابزارهایی است که با استفاده از آن خواهید توانست بازده کاری خود را افزایش داده و کارها را سر و سامان دهید. اگر به این تقویم سری زده باشید می بینید که از تقویم هجری شمسی یا همان جلالی پشتیبانی نمی کنید. این نکته می تواند خیلی برای ما که از تقویم جلالی استفاده می کنیم مشکل ساز باشد. در ادامه با روشی آشنا می شود برای افزودن تقویم جلالی به این محصول.

برای استفاده از تقویم جلالی باید افزونه گزیرمانکی را بر روی فایرفاکس نصب کرده وسپس به این آدرس رفته و بر روی Install کلیک کنید. پس از نصب این اسکریپت که بهنام اسفهبد نوشته است هر بار که با تقویم گوگل به وسیله فایرفاکس مراجعه کنید تقویم جلالی را هم خواهید دید. فکر می کنم بدین شکل استفاده از این ابزار بسیار کارآمد تر خواهد بود. درآینده با امکانات بیشتری از این ابزار آشنا خواهید شد.

Share
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , کامپیوتر , ,
تاریخ : 7 / 12 / 1389
نویسنده : سروش

دیر بالا آمدن سیستم یکی از شایع‌ترین گلایه‌های کاربران ویندوز است.

خبرگزاری آلمان از واشنگتن گزارش داد، برای حل این مشکل، بهتر است از نصب تعداد بسیاری برنامه و بارگذاری فونت‌های متعدد که از آنها استفاده نمی‌کنید، خودداری کنید.

برنامه‌های اضافی اغلب یک برنامه کوچک را برای راه‌اندازی شدن هنگام بالا آمدن سیستم در ویندوز جای می‌دهند و اینها موجب تاخیر در بالا آمدن سیستم می‌شود.

فونت‌ها هم هر بار که ویندوز را آغاز کنید، بارگذاری می‌شوند و داشتن ده‌ها و حتی صدها فونت می‌تواند به میزان قابل توجهی زمان بوت سیستم و عملکرد کلی آن را کند کند.

Share
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , کامپیوتر , ,
آخرین مطالب

/
هر چیز که دیدم همه بگذاشتنی بود جزیادتوای دوست که ان داشتنی بود. با سلام: قول بده که هرگز با من موافق نباشی، حداقلش این که کاملا یا فی البداهه موافق نباشی. قول بده که همیشه دنبال موضوعی برای مخالفت در این وب خواهی گشت، دنبال استثناهایی برای چیزهایی که من گذاشته ام و مطالبی که به نظرت بی ربط و غلط می رسد. این طوری به من فرصت می دهی که ازت یاد بگیرم. من اگر پاسخی ندادم این طور تعبیر کن که موافق نظرت بودم.این وب مجالی است جهت روشنگری و پالایش. امیدوارم بزودی مرا کلیک کنی