نرم افزار freeOpener؛جایگزین ۷۵ نرم افزار + لینک دانلود
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 29 / 12 / 1390
نویسنده : سروش

سلام چه خبر  یک نرم افزار عالی ؛ کم حجم و رایگان وجود دارد که اکثر نیاز ها ی بعد از نصب ویندوز راکه؛ نصب نرم افزار های مورد نیاز برای باز کردن فایل ها با پسوندهای مختلف است را جواب می دهد.برخی از پسوندهایی که این نرم افزار می تواند باز کند :فایل های برنامه نویسی (.c, .cs, .java, .js, .php, .sql, .vb),,,,,,,,

 لینک دانلود مستقیم نرم افزار با حجم یک و نیم مگابایت : دانلود

 

 فرمت هایی که این نرم افزار پشتیبانی می کند : http://www.freeopener.com/formats.html

Share
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
موضوعات مرتبط: سایتهای مفید , کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: نرم افزار freeOpener؛جایگزین ۷۵ نرم افزار + لینک دانلود ,
تاریخ : 28 / 12 / 1390
نویسنده : سروش

سلام چه خبر

ویدئوی خلاقانه یک زوج آمریکایی برای سهیم کردن دیگران در شادی تولد دخترشان این روزها پربیننده‌ترین ویدئوی سایت یوتیوب است. در عرض یک هفته ۵ میلیون نفر از آن دیدن کرده‌اند و حال این نوزاد بدل به "ستاره" شده است.
"آملی آمایا" مدت زیادی نیست پا به جهان گذاشته اما از هم اکنون ستاره این روزهای یوتیوب است. والدین این نوزاد دختر جزو ستاره‌های هالیوود یا چهره‌های سرشناس به شمار نمی‌آیند و خود او نیز شاید هیچگاه همبازی بچه‌های برد پیت و آنجلینا جولی یا تام کروز و کیتی هلمز نشود اما قطعا در یک چیز با آنها اشتراک دارد که آن "شهرت" است.
زمینه این شهرت را باید به پای والدین خلاق این نوزاد نوشت که با یک ایده بکر ورود او را به این دنیا از طریق سایت یوتیوب با میلیو‌ن‌ها نفر به اشتراک گذاشتند. آنها در این سایت ، ویدئویی به مدت ۱ دقیقه و ۳۵ ثانیه آپلود کردند که در ابتدای آن با پخش یک ملودی آرام و ترکیب چند رنگ عبارت "معرفی می‌شود" نقش می‌بندد. جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

 

Share
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
موضوعات مرتبط: رنگارنگ , فیلم , ,
برچسب‌ها: ویدئوی 1دقیقه و ۳۵ ثانیه ای از بارداری9ماهه ,
تاریخ : 28 / 12 / 1390
نویسنده : سروش

سلام چه خبر

مردی از اهالی افریقای جنوبی در اقدامی بی سابقه با برگزاری مراسمی همزمان با چهار دختر ازدواج کرد. میلتون امِبِلی سه سال برای فراهم کردن مقدمات این ازدواج در تلاش بود.وی به مناسبت این ازدواج سی و سه راس گاو به خانواده های همسران خود هدیه داد.چند همسری در فرهنگ زولو در منطقه کوازولو ناتال افریقای جنوبی قانونی است  برگزاری مراسم ازدواج با لباس های سفید و مراسم سنتی است.جاکوب زوما رئیس جمهور افریقای جنوبی نیز که از قوم زولوهاست سه همسر دارد. البته در چند همسری فقط زن نخست از لحاظ قانونی به رسمیت شناخته می شود و او معمولا از زنان دیگر قدرت و اختیارات بیشتری دارد و به طور سنتی وی مسئولیت در کنار هم نگه داشتن خانواده را بر عهده دارد.

Share
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: رنگارنگ , گالری , ,
برچسب‌ها: مراسم همزمان ازدواج با چهار دختر /تصویر ,
تاریخ : 28 / 12 / 1390
نویسنده : سروش

سلام چه خبر در قبیله ای عجیب در چین به نان موسوا زنان و دختران حاکمان اصلی محسوب می شوند و روسای قبیله تنها از میان زنان انتخاب می شونداتفاق عجیب تر میان مردم این قبیله این است که زنان با یکدیگر حرف نمی زنند. این قبیله هزاران سال است که در صلح و صفا در ساحل دریاچه لوگو در جنوب چین زندگی می کنند ولی زنانش کمتر با هم صحبت می کنند و صحبتی از پدر و پسر وجود ندارد.در این قبیله زنان انتخاب می کنند که با کدام مرد ازدواج کنند و در حقیقت ازدواج رسمی ندارند. مردان پس از ازدواج در خانه زنان زندگی می کنند!

Share
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: رنگارنگ , گالری , ,
برچسب‌ها: خواستگاری دختران از مردان/تصویر ,
تاریخ : 27 / 12 / 1390
نویسنده : سروش

سلام چه خبر رایانه شما هنگام شروع به کار ویندوز، چندین برنامه و سرویس را به طور کامل بارگذاری می‌کند (نگاهی به تمام آیکون‌های موجود در کنار ساعت ویندوز خود داشته باشید). با سر و سامان دادن این لیست، زمان بوت شدن سیستم شما تا حدودی کاهش می‌یابد.یکی از ابزارهای جالبی که در این زمینه پیدا کردم و خودم هم تستش کردم برنامه تقریباً کوچکی به اسم Soluto است که با کمک اون تونستم زمان بالا آمدن ویندوزم رو از 3:26 دقیقه به 1:45 دقیقه کاهش بدم، فقط با چند کلیک ساده و بدون درد سر!بعد از نصب Soluto، .....................

Share
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , سایتهای مفید , ,
برچسب‌ها: راه حلی جهت دیر بالا آمدن ویندوز ,
تاریخ : 27 / 12 / 1390
نویسنده : سروش

سلام چه خبر کودکی با پاهای برهنه بر روی برفها ایستاده بود وبا نگاه همراه حسرت و اندوه به ویترین فروشگاهی نگاه می کرد و از سرمای زیاد میلرزید و پاهایش را از سرما از روی زمین جابجا می کرد.خانمی در حال عبور او را دید و به داخل فروشگاه برد و برایش لباس و کفش خرید و گفت: مواظب خودت باش.
کودک که حالا احساس گرما می کرد و دیگه نمیلرزید و لباس های تو تنشو دو دستی بغل کرده بود، پرسید: ببخشید خانم شما خدا هستید؟ زن لبخند زد و پاسخ داد: نه من فقط یکی از بنده های خدا هستم .
کودک گفت:می دانستم با او نسبت دارید.

دعاي خالصانه يك كودك :خدای مهربون

لطفاً برای خانمای فقیری که توی کامپیوتر بابام هستن لباس بفرست !

Share
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: ادبیات , حکمتها , ,
برچسب‌ها: داستان فامیل خداو , , , ,
تاریخ : 27 / 12 / 1390
نویسنده : سروش

سلام چه خبر

(27 اسفند / 17 مارس)، دانشمندان فرانسوی مولکول جدیدی کشف کردند که می تواند به عنوان مسکن قوی، جایگزینی برای مورفین باشد.وقتی نقطه ای از بدن درد می کند، یک نوع مسکن طبیعی به نام آنکفالین در بدن ترشح می شود که تنها 20 ثانیه تاثیر دارد. دلیل آن این است که آنزیمهای بدن این مسکن طبیعی را خنثی می کنند.بنا به گفته پزشکان فرانسوی، این داروی جدید بر اساس کنترل این آنزیمها طراحی شده است. با کنترل آنزیم ها، مولکول آنکفالین می تواند در بدن تاثیر طبیعی خود را داشته باشد.مزیت این روش نسبت به مورفین این است که مورفین تمام بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و عوارض جانبی جدی دارد. کامل شدن تحقیقات در این زمینه به سه تا چهار سال دیگر زمان نیاز دارد و در صورت موفقیت آنکفالین به عنوان یک جایگزین مطلوب برای مورفین در دسترس خواهد بود.

Share
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: مجله سلامت , ,
برچسب‌ها: مسکن جدید آنکفالین ,
تاریخ : 25 / 12 / 1390
نویسنده : سروش

سلام چه خبر

 

عاقبت خانومایی که منتظر یه مرد کاملن که بیاد خواستگاریشون

 

 

Share
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: طنز , گالری , ,
برچسب‌ها: عاقبت خانومای پر توقع/تصویر ,
تاریخ : 25 / 12 / 1390
نویسنده : سروش

سلام چه خبر خانم دکتر فاطمه طباطبایی، عروس امام و همسر مرحوم حجت الاسلام سید احمد خمینی، در بیان یک جمله ای خود از ویژگی مهم همسرش می گوید: لوطی و جوانمرد بود.

از ایشان پرسیدم :پس از گذشت این همه سال کدام صفت و ویژگی از احمد آقا هنوز در ذهن و نظر شما برجسته تر از بقیه ویژگیهای ایشان است، تاملی کوتاه کرده و گفتند : لوطی بود. اضافه کردم : جوانمردی شان ؟ گفتند: بله جوانمردی ایشان. احمدآقا خیلی لوطی و جوانمرد بود . هنوز در نظرم این ویژگی او ویژگی مهمی است........................................

Share
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: رنگارنگ , ,
برچسب‌ها: عروس حضرت امام همسرش را لوطی میداند ,
تاریخ : 25 / 12 / 1390
نویسنده : سروش

سلام چه خبر

اين تلويزيون 55 اینچی براي نمايش تصاوير سه بعدي، محل قرار گرفتن سر شما را شناسايي كرده و تصاوير سه‌بعدي را براساس زاويه ديد كاربر تغيير و به نمايش در مي‌آورد. در واقع اين تلويزيون، تصاويري جداگانه براي هر دو چشم ارسال مي‌كند كه تركيب اين دو تصوير در مغز انسان تصاوير سه بعدي را خلق مي‌كنند. گويا رقباي ديگر اين شركت ژاپني مانند Sony هم تصميم توليد تلويزيون‌هاي سه بعدي بي نياز از عينك را دارند كه قرار است در نمايشگاه CES سال آينده از آنها پرده‌برداري كنند.
شركت Toshiba اعلام كرده است كه اين تلويزيون سه بعدي جديدش را به زودي و با قيمت 10 هزار دلار به بازار عرضه خواهد كرد و به فروش عمومي ‌خواهد رساند.

 

Share
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , ,
برچسب‌ها: Toshibaتلويزيون سه بعدي بزرگ بدون نياز به عينك ,

آخرین مطالب

/
هر چیز که دیدم همه بگذاشتنی بود جزیادتوای دوست که ان داشتنی بود. با سلام: قول بده که هرگز با من موافق نباشی، حداقلش این که کاملا یا فی البداهه موافق نباشی. قول بده که همیشه دنبال موضوعی برای مخالفت در این وب خواهی گشت، دنبال استثناهایی برای چیزهایی که من گذاشته ام و مطالبی که به نظرت بی ربط و غلط می رسد. این طوری به من فرصت می دهی که ازت یاد بگیرم. من اگر پاسخی ندادم این طور تعبیر کن که موافق نظرت بودم.این وب مجالی است جهت روشنگری و پالایش. امیدوارم بزودی مرا کلیک کنی