راه اندازی سریعترین قطار جهان در ژاپن
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 24 / 1 / 1390
نویسنده : سروش

راه اندازی سریعترین قطار جهان در ژاپن   

ژاپن یك قطار سریع‌السیر جدید و لوكس با سرعت حدود 300 كیلومتر بر ساعت را راه‌اندازی كرده كه طبقه تجاری آن از امكانات خطوط هوایی برخوردار است.

http://salijoon.info/mail/891221/300/146746.jpg

Share
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: رنگارنگ , فناوری اطلاعات , ,
برچسب‌ها: راه اندازی سریعترین قطار جهان در ژاپن ,
تاریخ : 24 / 1 / 1390
نویسنده : سروش

 

 

 

cid:2.3522921252@web39603.mail.mud.yahoo.com 

cid:3.3522921252@web39603.mail.mud.yahoo.com

 

Share
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: رنگارنگ , ,
برچسب‌ها: بهترین دوست ,
تاریخ : 24 / 1 / 1390
نویسنده : سروش

روزی پسر بچه ای نزد شیوانا رفت (در تاریخ مشرق زمین شیوانا کشاورزی بود که او را استاد عشق و معرفت ودانایی می دانستند) و گفت :

" مادرم قصد دارد برای راضی ساختن خدای معبد و به خاطر محبتی که به کاهن معبد دارد، خواهر کوچکم را قربانی کند. لطفا خواهر بی گناهم را نجات دهید ."

شیوانا سراسیمه به سراغ زن رفت و با حیرت دید که زن دست و پای دخترخردسالش را بسته و در مقابل در معبد قصد دارد با چاقو سر دختر را ببرد. جمعیت زیادی زن بخت برگشته را دوره کرده بودندو کاهن معبد نیز با غرور وخونسردی روی سنگ بزرگی کنار در معبد نشسته و شاهد ماجرا بود.

شیوانا به سراغ زن رفت و دید که زن به شدت دخترش را دوست دارد و چندین بار او را درآغوش می گیرد و می بوسد. اما در عین حال می خواهد کودکش را بکشد. تا بت اعظم معبد او را ببخشد و برکت و فراوانی را به زندگی او ارزانی دارد. شیوانا از زن پرسید که چرا دخترش را قربانی می کند. زن پاسخ داد که کاهن معبد گفته است که باید عزیزترین پاره وجود خود را قربانی کند، تا بت اعظم او را ببخشد و به زندگی اش برکت جاودانه ارزانی دارد.

 

شیوانا تبسمی کرد و گفت : " اما این دختر که عزیزترین بخش وجود تو نیست. چون تصمیم به هلا کش گرفته ای. عزیزترین بخش زندگی تو همین کاهن معبد است که به خاطر حرف او تصمیم گرفته ای دختر نازنین ات را بکشی. بت اعظم که احمق نیست. او به تو گفته است که باید عزیزترین بخش زندگی ات را از بین ببری و اگر تو اشتباهی به جای کاهن دخترت را قربانی کنی . هیچ اتفاقی نمی افتد و شاید به خاطرسرپیچی از دستور بت اعظم بلا و بدبختی هم گریبانت را بگیرد ! "

زن مکث کرد و دست و پای دخترک را باز کرد. او را در آغوش گرفت و آنگاه درحالی که چاقو را محکم در دست گرفته بود، به سمت پله سنگی معبد دوید.اماهیچ اثری از کاهن معبد نبود!

می گویند از آن روز به بعد دیگر کسی کاهن معبد را در آن اطراف ندید!!

 

جمله روز :هیچ چیز ویرانگرتر از این نیست كه متوجه شویم كسی كه به آن اعتماد داشته ایم عمری فریبمان داده است

Share
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: ادبیات , ,
برچسب‌ها: فریب ,
تاریخ : 23 / 1 / 1390
نویسنده : سروش

25 ابزار کاربردی گوگل

شاید بتوان گفت امروز گوگل قلب اینترنت است و در ادامه مطلب شما می توانید ۲۵ ابزار گوگل را جهت پیشبرد پروژه هاتان مشاهده کنید:...

Share
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: 25 ابزار کاربردی گوگل ,
تاریخ : 22 / 1 / 1390
نویسنده : سروش

 

 

بسياري از وب سايت ها هستند كه نميتوانند ترافيك كافي را براي سايت خود بدست آورند ، يكي از اين علت ها يك نكته ساده است : ” وب سايت براي موتور هاي جستجوگر بهينه نشده “ . در اين مقاله اعمالي كه براي بهينه سازي وب سايت در برخورد با موتور هاي جستجو بايد صورت گيرد شرح داده ميشود :

1. صفحات را مطابق ميل جستجوگر ها طراحي كنيد :

براي يك موتور جستجو گرافيك سايت شما يا فلش ها و كد هاي جاوا اسكريپت جذابي كه ساخته ايد اهميتي ندارد . بلكه چيزي كه يك موتور جستجو نياز دارد روان بودن كد نوشته شده در صفحات است . منظور من نوشتن كامنت در بين تگ ها يا رعايت كردن فاصله ها نيست بلكه استفاده از تگ هايي است كه جستجوگر ها از آنها استفاده ميكنند . تگ هاي مهم در يك صفحه وب عبارتند از : تگ title و description و Keywordsو Alt . ( اين روزها بعضي از موتور هاي جستجو فقط از تگ Keywords براي ارائه نتايج استفاده ميكنند ).

چند نكته :

· اگر از جدول ها براي ساخت صفحات سايتتان بهره گرفته ايد ، سعي كنيد از كد هاي ساده استفاده كنيد نه از تگ هاي تو در توي پيچيده .

· استفاده از فريم ها باعث سر گيجه موتور هاي جستجو ميشود كه به ضرر شماست . در ضمن استفاده از فريم ها ديگر در طراحي سايت ها متداول نيست .

· اگر از كد هاي جاوا اسكريپت استفاده كرده ايد براي فراخواني فايل هاي جاوا اسكريپت خارجي از كد هاي كوتاه استفاده كنيد .

· استفاده از تگ Alt در تگ تصاوير موتور هاي جستجو را در يافتن موضوع تصاوير كمك ميكند . حتما از اين تگ براي عكس ها استفاده كنيد .

· متن اصلي را قبل از عكس ها در صفحاتتان قرار دهيد و يا حداقل عكس ها را در ميان متن قرار دهيد .

2. كلمات كليدي Keywords :

استفاده از اين تگ بسيار اهميت داره و نوع كلمات استفاده شده در اون هم مهمه . سايت wordtracker كلمات كليدي خوبي را براي هر نوع سايتي پيشنهاد ميدهد كه ميتوانيد از آن بهره بگيريد . تعداد كلماتي كه ميتوان در اين تگ استفاده كرد محدوديت خاصي ندارد ، اما براي حصول نتيجه بهتر از 10 الي 15 كلمه برتر استفاده كنيد .

3. محتواي سايت :

بسياري از موتور هاي جستجو از متن اصلي صفحات براي يافتن كلمات كليدي استفاده شده در تگ keywords استفاده ميكنند . پس استفاده درست از كلمات كليدي و مطابقت آن كلمات با متن شما بسيار اهميت دارد. كلمات اصلي متن را در تگ heading و يا bold بگذاريد و يا آن را لينك كنيد تا جستجوگر ها به آن لغات اهيت ويژه اي دهند .

4. عنوان سايت :

تگ title يكي از مهم ترين بخش ها از ديد جستجوگر هاست . عنوان صفحات نيز بايد مانند كلمات كليدي درست و مطابق متن انتخاب شود . چون گاهي موتور هاي جستجوگر به عناوين صفحات بيش از كلمات كليدي اهميت ميدهند . تعداد كلماتي كه در عنوان صفحات استفاده ميكنيد نيز براي اينكه از حد استاندارد جستجوگر ها خارج نباشد بايد حداكثر 9 كلمه باشد .

5. تگ توضيحات :

موتور هاي جستجو هنگام نشان دادن نتايج جستجوي خود ، اطلاعات تگ متاي توضيحات هر صفحه را براي نمايش توضيحات آن سايت نمايش ميدهند .بنابراين نوشتن توضيحات جذاب و درست بيننده را به سوي سايت شما جذب ميكند . استاندارد تعداد كلمات اين تگ 20 الي 25 كلمه ميباشد .

6. گرافيك :

استفاده از عكس اگر چه زيبايي خاصي به سايت شما ميدهد اما حتي با تگ ALT نيز يك عكس به اندازه چند كلمه قدرت ندارد . چون موتور هاي جستجو فقط كلمات را ميشناسند و عكس ها را هم با تگ Alt آنها شناسايي ميكنند . بنا براين استفاده از عكس به جاي لينك و يا بجاي متن از خوانايي سايت شما براي چشم هاي يك موتور جستجوگر مي كاهد .

7. نقشه سايت :

نقشه سايت كمك بسياري به جستكوگر ها ميكند تا تمام صفحات سايت شما را شناسايي كنند . ابزار هاي زيادي بر روي وب هست كه نقشه سايت شما را در چند كليك ميسازد .

8. لينك هاي هدايتگر :

لينك هايي كه به ديگر صفحات سايت ميدهيد بايد ساده باشد . استفاده از منوهاي pop up‌ و فلش و مانند آن از خوانايي لينك هاي شما مي كاهد .اگر مجبور به استفاده از لينك هاي پيچيده در طراحي سايت هستيد ميتوانيد از لينك هاي ساده در انتهاي صفحات استفاده كنيد تا موتور هاي جستجوگر نيز بتوانند لينك هاي شما را شناسايي كنند .

رعايت اصول فوق باعث ميشود تا سايت شما در نتيجه جستجوي جستجوگر هاي معروف رتبه بالاتري را بدست آورد .

 

Share
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , سایتهای مفید , ,
برچسب‌ها: سایت خود را مطابق تکنولوژی جستجوگر ها طراحی ,
تاریخ : 22 / 1 / 1390
نویسنده : سروش

راهنماي ساخت وبلاگ

 

وبلاگ چيست؟

وبلاگ پديده اي نوپا در عرصه اينتر نت است و بيش از چند سال از پيدايش آن نمي گذرد. وبلاگ (Weblog) -كه به آن بلاگ( Blog )نيز اطلاق مي شود- تركيبي است از دو كلمه webبه معناي شبكه جهاني و log (به معناي گزارش روزانه يا روز نوشت) و به ياد داشتهائي گفته مي شود كه توسط يك يا چند نفر بصورت روزانه، هفتگي يا گاه به گاه نوشته شده و در عرصه اينترنت قرار مي گيرد....

Share
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , وبلاگهای مفید , ,
برچسب‌ها: راهنماي ساخت وبلاگ ,
تاریخ : 22 / 1 / 1390
نویسنده : سروش

ثبت و بهینه سازی سایت و وبلاگ در موتورهای جستجو

 

شما می توانید با ثبت سایت خود در موتورهای جستجو ، کاربران سایت و یا وبلاگ خود را

تا اندازه چشمگیری افزایش دهید . در این مطلب سعی کردم در رابطه با ثبت و

بهینه سازی سایت و وبلاگ در موتورهای جستجو توضیحاتی مفید و مختصر ارائه کنم .

چگونه سایت خود را در موتور های جستجو ثبت کنیم؟
ثبت سایت یا وبلاگ در موتورهای جستجو راه ها و روش های متفاوتی داره که در زیر

به تعدادی از آنها اشاره می کنم :

ثبت مستقیم :
این کار کمی وقت گیر و مشکل به نظر می رسد و ممکن است بعضی از موتورهای

جستجو از قلم بیافتد ولی با این حال دوستانی که قصد استفاده از این روش را دارند

می توانند با استفاده از لینک های زیر به قسمت ثبت سایت موتور جستجوی سایت مورد

نظرشان بروند و سایت خود را ثبت کنند :

Alexa :: Google :: Yahoo! :: MSN :: Alta Vista

توجه داشته باشید که برای ثبت سایت در یاهو دو قسمت وجود دارد ، در قسمت FEED می بایست RSS وبلاگ یا سایت خود را قرار دهید.

سرویس های رایگان :
سرویس های رایگانی که سایت شما را به موتورهای جستجو معرفی می کنند بسیارند ، به عنوان مثال کافی است سایت و یا وبلاگ خود را در سایت های زیر وارد نمایید ، این سایت ها به طور خودکار سایت شما در چندین موتور جستجوی معروف ثبت می نمایند :

http://www.submit.gsign.biz/
http://www.4alltemplates.com/free-search-engines-submit/

ثبت در دایرکتوری ها :
دایرکتوری ها همان لینکدونی یا لینکستان های خودمان هستند البته در سطحی وسیع تر و با بازدیدکنندگانی بیشتر ؛ یکی از معروفترین دایرکتوری ها ،
dmoz.org که به شرکت گوگل تعلق دارد که کاربران برای ثبت سایتشان در آن سروکله می شکنند . علاوه بر اینکه بعد از ثبت سایت و یا وبلاگتان د راین دایرکتوری بسیاری از موتورهای جستجو به سمت شما هجوم می آورند در رتبه سایت شما هم تاثیر زیادی خواهد داشت.

http://www.google.com/Top/World/Farsi/رایانه/اینترنت/در_پهنه‌ی_وب/وب‌لاگ‌ها/

لینک بالا مربوط به وبلاگ ها می باشد ، همانطور که مشاهده می نمایید در این صفحه تعدادی دسته بندی وجود دارد. برای ثبت وبلاگتان کافی است به یکی از دسته بندی ها مراجعه و روی لینک "سایــت خود را ثبت کنید" در پایین صفحه کلیک نمایید. از آنجا که این دایرکتوری به زبان فارسی هم ترجمه شده برای اطلاعات بیشتر به خود سایت مراجعه نمایید.

لینک سایت دیگر به سایت شما :
یکی دیگر از راه های ثبت سایت در موتورهای جستجو این است که از دوستان خود بخواهید که لینک شما را در سایتشان قرار دهند. اگر سایت آنها در موتورهای جستجو ثبت شده باشد به احتمال زیاد ، موتورهای جستجو سری هم به سایت شما خواهند زد و آدرس شما را در فهرستشان قرار خواهند داد.

چگونه سایت خود را در موتورهای جستجو بهینه سازی کنم؟
اگر سایت شما در تمامی موتورهای جستجوی دنیا ثبت شده باشد ولی هیچ کاربری از طریق موتورهای جستجو به سایت شما مراجعه ننماید هیچ ارزشی برای شما نخواهد داشت.
برای اینکه بتوانید سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو آن هم در صفحات نخست قرار دهید باید به نکات زیر توجه نمایید:

عنوان سایت :
عنوان سایت را متناسب با موضوع سایت یا وبلاگتان انتخاب کنید ، به عنوان مثال عبارت "مدیر سیستم میهن بلاگ" را در گوگل جستجو کنید ، اولین موردی که نمایش داده خواهد شد وبلاگ
admin.mihanblog.com خواهد بود.

سعی کنید با مهمترین کلمات کلیدی ویلاگتان یک عبارت با معنا و زیبا و درعین حال مختصر بسازید ، اگر عنوان شما بیش از حد طولانی باشد موتورهای جستجو فقط بخشی از آن را استفاده خواهند نمود.

چنانچه وبلاگ شما در رابطه با دانلود موزیک می باشد می توانید عنوان وبلاگ خود را " بهترین موزیک ها در [نام اصلی وبلاگ] - بهترین وبلاگ دانلود موزیک " قرار دهید.

در عنوان فوق از سه کلمه کلیدی و مهم "دانلود - موزیک - دانلود موزیک" در رابطه با موضوع وبلاگ استفاده شده است که مطمئنا تأثیر بسزایی در رابطه با کشاندن کاربرانی که به دنبال موزیک در موتورهای جستجو می گردند به سایت شما خواهد داشت.

اگر بهینه سازی در موتورهای جستجو برای شما مهم است به هیچ وجه از عناوین غیر مرتبط و بی معنا استفاده نمایید. مثلاً "M.U.S.I.C 2006 ".

کلمات کلیدی :
کلمات کلیدی نیز یکی از عوامل مهم دیگر برای بهینه سازی سایت در موتور های جستجو می باشد. انتخاب کلمات کلیدی متناسب و متعارف همیشه برای بالا کشاندن سایت و یا وبلاگ شما در نتایج موتورهای جستجو موثر می باشد.

در انتخاب کلمات کلیدی کمی دقت نمایید ، هرچه را که به ذهنتان رسید فوراً به عنوان کلمه کلیدی قرار ندهید. تا حد امکان سعی کنید حدس بزنید کاربرانتان ممکن است چه عباراتی را جستجو کنند.

یکی از ابزارهای مهم برای انتخاب کلمات کلیدی در سایت
www.overture.com که مدتی است توسط یاهو خریداری شده قرار داده شده است. برای استفاده از این ابزار به لینک زیر مراجعه کنید:

http://inventory.overture.com/d/searchinventory/suggestion/

برای مثال همان وبلاگ بالا را که در رابطه با دانلود موزیک بود در نظر بگیرید ، در قسمت "Get suggestions for" کلمه " دانلود" را وارد نمایید. این ابزار لیستی از بیشترین عبارات ها و کلمات متشابه با keyword شما به علاوه تعداد دفعات جستجوی هر مورد را نمایش می دهد. این اطلاعات از موتورهای جستجو به دست آمده و قابل اطمینان می باشد.

طبق تعریف بالا بهترین کلمات کلیدی برای یک وبلاگ دانلود موزیک می تواند کلمات و عبارت های زیر باشد:

"دانلود - دانلود موزیک - دانلود آهنگ - دانلود موسیقی - دانلود رایگان - دانلود موزیک ایرانی "

نکته مهم: برای استفاده از ابزار فوق کلیدی ترین کلمه وبلاگ خود را وارد کنید مثلا " دانلود ، موزیک ، هنر ، نرم افزار، شعر ، داستان، سیاست ، تاریخ و ..." سعی کنید تا حدالامکان کلمه ها را چک کنید نه عبارت ها را! بعد از این مرحله پربازدیدترین و متناسب ترین نتایج را به عنوان کلمات کلیدی خود انتخاب نمایید.

کلمات کلیدی را بیش از حد زیاد نکنید چون کثرت آنها تاثیری در در بهینه سازی سایت شما نخواهد داشت و خودبخود بخشی از آنها حذف خواهد شد.

چگونه رتبه سایت خود را ببینیم و آن را بالا ببریم؟
سایت های بسیاری وجود دارند که شما می توانید با مراجعه به آنها رتبه سایت خود را مشاهده کنید از آن جمله می توان به سایت های زیر اشاره کرد :

http://www.seochat.com/
http://www.mygooglepagerank.com/

همچنین برای دیدن سریع رتبه وبلاگ در گوگل کافی است آدرس آن را در قسمت زیر وارد نمایید :
 

 

 

 

 

 

برای بالا بردن رتبه سایت خود می توانید از روش های زیر استفاده نمایید :

از دیگران بخواهید به سایت شما لینک بدهند ، به خصوص سایت هایی که رتبه آنها بالاست. برای این کار می توانید از دایرکتوری ها و لینکدونی های رایگان نیز استفاده کنید ، مانند :

http://www.linkestan.com/
http://www.iranmehr.com/

شما هم به دیگران لینک بدهید به ویژه سایت های مرتبط و حدالامکان معروف ، تعداد صفحات و مطالب سایت خود را افزایش دهید و ...

برای اطلاعات بیشتر دراین مورد می توانید به سایت
www.iranseo.com مراجعه نموده و از کتابی که به همین منظور در سایت قرار داده شده استفاده نمایید.

در پایان باید توجه داشته باشید بعد از انجام کلیه موارد فوق از صحت عملکرد خود اطمینان حاصل کنید ، باید چند ماهی منتظر نتیجه این تغییرات بمانید ، کارهای فوق هیچ گاه یک شبه به شما جواب نخواهد داد پس پشتکار داشته باشید و کمی صبر کنید.
 

 

Share
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , سایتهای مفید , ,
برچسب‌ها: بت و بهینه سازی سایت و وبلاگ در موتورهای جستجو ,
تاریخ : 22 / 1 / 1390
نویسنده : سروش

سایت خود را کاملا رایگان ثبت کنید!!!

امروز میخوام بهتون یه سرویس هاستینگ کاملا رایگان! معرفی کنم;

  • یک گیگابایت فضای اینترنتی (راستی FTP رو هم پشتیبانی می کنه)
  • سابدومین به نام خود شما (دومین اضافی رو هم قبول میکنه)
  • مدیریت فایل ها (همون فایل منیجر خودمون)
  • بانک اطلاعاتی MY SQL سه عدد .سیستم PHPMyAdmin
  • سیستم های آماده (Fantastico)
  • آمار سایت
  • پشتیبانی از زبان برنامه نویسی PHP
  • آپتایم 99.99 درصدی (به همراه پشتیبانی عالی) ...
Share
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: سایت خود را کاملا رایگان ثبت کنید ,
تاریخ : 23 / 1 / 1390
نویسنده : سروش

احتمالا تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که در رابطه با موضوع و یا طرح خاصی به دنبال آیکون مورد نظر تان گشته اید. جستجویی که قالبا تحت موتورهای جستجو و با کلید واژه های مختلفی انجام می گیرد تا که شاید به وب سایت هایی دسترسی پیدا کنید که به موضوع هدف تان مربوط باشند. سوال اینجاست: شما اصولا برای یافتن آیکون مورد نظرتان چه راهی را انتخاب می کنید؟

 

دانلود آیکون

من 2 راه را پیشنهاد می کنم! راه اول این است که به سایت های دانلود (مانند پی سی دانلود) مراجعه کرده و از پک های آماده و همچنین برنامه های ساخت آیکون موجود در آن استفاده کنید. اما راه دومی هم هست، می توانید از لیست زیر استفاده کنید!

دانلود آیکون

اصولا طراحان وب و کسانی که در زمینه طراحی قالب فعالیت می کنند همیشه با یک مشکل عمده مواجه هستند و آن هم کمبود منبع برای استفاده از آیکون های مختلف در طرحشان است. برای این کار شاید ساعت ها زمان باید صرف کرد تا به نتیجه دلخواه رسید. اما حالا، در ادامه، لیست 40 وب سایت مختلف را خواهید دید که در آن ها می توانید این آیکون های مورد نظر را بیابید.

پک آیکون

اگر شما هم سایتی را در این زمینه می شناسید که نام آن در لیست زیر نیست، می توانید از طریق قسمت نظرات، سایت مورد نظر خودتان را معرفی کنید.

1. Fam Fam Fam
2.
Brand Spanking New
3.
Pinvoke
4.
Sweetie
5.
Random Jabber
6.
Two Tone Icons
7.
Exploding Boy
8.
Strawbee
9.
kurumizawa
10.
N Design
11.
Greyscale
12.
Minimal Icons 1.8.6
13.
ASP NET Icons
14.
BS-Markup
15.
Fast Icons
16.
Glyph Lab
17.
Graphic Push
18.
Pixeley
19.
Spheres Icons
20.
Gorts Icons
21.
Bitcons
22.
Beauticons
23.
Icon Kits
24.
Yellow Icons
25.
Studio Twenty Eight
26.
Vista Icons
27.
Icon Base
28.
Website Icons
29.
Feed Icons
30.
Ganato Free Icons
31.
Free Icons Web
32.
Icon Shock
33.
Clickfire Favicons
34.
Damien G Icons
35.
Icon Bulk
36.
Icon Shock
37.
Marvilla
38.
Icon Shock
39.
Top Icons
40.
Icons Online
 
Share
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: دانلود- ایکونها ,
تاریخ : 22 / 1 / 1390
نویسنده : سروش

راه های مختلفی وجود دارد برای اینکه بتوانید تصویری را از جهات مختلف ویرایش کنید. اصولا کاربران زیادی برای این کار، از برنامه های مبتنی بر دسکتاپ نظیر فتوشاپ و یا نمونه های مشابه استفاده می کنند. اما در این پست می خواهیم ۷ روش مختلف را برای ویرایش تصاویرمان، (آن هم به صورت آنلاین) بیاموزیم. در ادامه ۷ وب سایت مختلف در این زمینه که تصاویرتان را بدون نیاز به برنامه ای خاص و تقریبا با همان امکانات مورد نیاز شما ویرایش می کنند را معرفی می کنیم:

A.viary Phoenix.com

A.viary Phoenix: وب سایتی است ...

Share
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: رنگارنگ , فناوری اطلاعات , ,
برچسب‌ها: ویرایش تصویری از جهات مختلف ,

آخرین مطالب

/
هر چیز که دیدم همه بگذاشتنی بود جزیادتوای دوست که ان داشتنی بود. با سلام: قول بده که هرگز با من موافق نباشی، حداقلش این که کاملا یا فی البداهه موافق نباشی. قول بده که همیشه دنبال موضوعی برای مخالفت در این وب خواهی گشت، دنبال استثناهایی برای چیزهایی که من گذاشته ام و مطالبی که به نظرت بی ربط و غلط می رسد. این طوری به من فرصت می دهی که ازت یاد بگیرم. من اگر پاسخی ندادم این طور تعبیر کن که موافق نظرت بودم.این وب مجالی است جهت روشنگری و پالایش. امیدوارم بزودی مرا کلیک کنی