پرزنتیشن ویکتورینوکس (چاقو سویسی چند کاره )
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
نویسنده : سروش

 Presentation Master یک حافظه USB بسیار امن و یک چاقو سویسی چند کاره مینیمالیستی است به همراه کنترل کننده ی بلوتوث قدرتمند برای ارائه پاورپونیت به همراه نشانگر لیزری.

طراحی:
شما یک درایو انگشتی در اختیار دارید که فقط کافی است آن را نصب کنید.این ابزار حاوی یک اسکنر اثرانگشت بیومتریک جهت دسترسی به اطلاعات است. و زمانی که شما بالاخره بعد از عبور از ایست های بازرسی به مکان امن درایو دسترسی پیدا کردید، قادر خواهید بود تنظیمات، بوک مارک ها، اسناد و فایلهای تصویری خود را بین کامپیوتر شخصی و درایو رمزگذاری شده خود به روز رسانی کنید و با این عمل در هر زمان و به راحتی، اطلاعات کامپیوتر شما در دسترس خواهد بود.

این حافظه دارای چند لایه امنیتی است و اگر زمانی شخصی بخواهد از هر طریقی قفل این دستگاه ار بشکند، درایو طوری طراحی شده که خود به خود از بین می رود. این هم بخش 007 ماجرا!

 

تست ابزار:
- راه اندازی درایو برای اولین بار دلهره آور است. شما مجبورید تمام 5 انگشت دست خود را اسکن کنید و از این بابت درایو، کمی سخت گیر به نظر می رسد و به جزئیات گیر می دهد اما زمانی که این کار انجام شد شناسائی اثر انگشت شما با سرعت بسیار بالا و فقط با یک بار کشیدن دست انجام خواهد شد.
- اقدامات خارق العاده آنچنانی همچون قطع کردن انگشت نیز به سارقین اطلاعات کمکی نخواهد کرد چرا که اسکنر اثر انگشت، سطح اکسیژن موجود در خون انگشت را هم اندازه گیری می کند و انگشت قطع شده دیگر هیچ سودی ندارد (چون خونی در آن جریان ندارد)
- درایو همچنین حملات Brute Force هکرها را نیز به خوبی شناسایی کرده و وانمود می کند که کرک شده است و فولدرهایی با فایلهای ساختگی را به نمایش در می آورد.
- تنها راهی که به نظرم آن را امن تر می کند این است که همانند دستبند آن را به مچ دستم ببندم.

مشخصات کلی محصول:
OS: Windows XP, Vista, 7

 Capacity: 8GB - 32GB

 Encryption: 256-bit AES

 Connectivity: Bluetooth 2.1

 Price: $171 for 8GB - $303 for 32GB


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب