پانیذ صالحی /برنده پورشه 200 میلیونی/تصویر
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
نویسنده : سروش

سلام چه خبر

پورشه قرمز رنگ که برنده آن پانیذ صالحی بود. او که دختری 17ساله است، در تعطیلات نوروزی به همراه خواهر بزرگترش به دهکده آبی پارس آمده و تنها دو بلیت تهیه کرده است، اما بنا بر گفته مادرش خواست خدا بر این بوده که او با 60هزار تومان هزینه صاحب یک خودروی 200میلیونی شود...البته یک دستگاه پورشه زردرنگ هم منتظر است تا به یکی از خریداران بلیط خوش شانسی تعلق بگیرد
بلیتی به مبلغ 30هزار تومان تهیه کنید و بدون محدودیت زمانی یک روز کامل از این مجموعه استفاده نماییدبرای حضور در این قرعه کشی بلیت ورود به مجموعه دهکده آبی پارس از طریق اینترنت و یا خرید حضوری تهیه شده و شماره آن به سامانه پیام کوتاه مجموعه ارسال می شودوقتی محمود شهریاری مجری برنامه با تلفن پانیذ تماس گرفت، به او گفت برنده یک سکه بهار آزادی شده که او بی نهایت خوشحال شد. اما مجری برنامه بر ارزش جایزه آنقدر اضافه کرد تا بالاخره پانیذ متوجه شد، خودرو پورشه نصیب او شده است. اولین جمله ای  که از آن طرف خط شنیده شد، این بود:«مطمئنید شوخی نمی کنید؟» پانیذ بعد از اینکه اطمینان پیدا کرد، این خبر هیجان انگیز حقیقت دارد، فریاد شادی اش در فضا پیچید. در این لحظه مادر خانواده که بیرون از خانه بود، سر رسید و متوجه موضوع شد. او که بغض شادی گلویش را فشرده بود، اتفاق جالبی را شرح داد. زهره خانم می گفت مشکل مالی داشته که برای رفع آن 14هزار صلوات نذر حضرت فاطمه زهرا (س) کرده است. آخرین صلوات های باقی مانده را همین لحظه در مسیر برگشت به خانه فرستاده است و نتیجه این قرعه کشی چیزی جز نظر ویژه حضرت زهرا نبوده است. پانیذ صالحی این جایزه گرانبها را با سخاوت هرچه تمام تر به مادر هدیه کرد. وقتی از او سوال کردیم که آیا با اندکی از پول خودروی اهدایی قصد خرید یک اتومبیل معمولی را در آینده دارد، او پاسخ داد:«نه. من ماشین را به مادرم هدیه داده ام و دیگر سهمی از آن برای خود قائل نیستم».
از این دختر خانم خوش شانس که در سال سوم دبیرستان درس می خواند و برای کنکور سال آینده  آماده می شود، پرسیدیم قبولی در دانشگاه او را بیشتر خوشحال می کند یا برنده شدن در این قرعه کشی؟ پانیذ گفت: «پورشه فقط با رتبه یک کنکور تجربی برابری می کند و در صورت احراز این رتبه می توانم بگویم از این لحظه خوشحال تر خواهم بود.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب