به نظر من آدمها دو دسته هستن:
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
نویسنده : سروش

یا از من پولدارترن که بهشون میگم مال مردم خور و...

یا بی پول ترن که بهشون میگم گشنه گدا و... 

یا بهتر از من کار میکنن که بهشون میگم خرحمال و...

یا کمتر کار میکنن که بهشون میگم تنبل و...  

یا از من سرسخت ترن که بهشون میگم کله خر و ...

یا بی خیال ترن که بهشون میگم ببو و...

یا از من هوشیارترن که بهشون میگم پرافاده و...

یا ساده ترن که بهشون میگم هالــو و ... 

یا از من شجاع ترن که بهشون میگم بی کله و...

یا از من محتاط ترن که بهشون میگم بی عرضه و... 

یا از من دست و دل باز ترن که بهشون میگم ولخرج و...

یا اهل حساب و کتابن که بهشون میگم خسيس و...

یا از من بزرگترن که بهشون میگم گنده بگ و...

یا کوچیکترن که بهشون میگم فسقلی و...

یا از من مردم دار ترن که بهشون میگم بوقلمون صفت و ...

یا رو راست ترن که بهشون میگم احمق ...

کلا معیار همه چیز من هستم و نه حقیقیت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب