شعر شبهای امتحان-طنز
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 21 / 12 / 1389برچسب:,
نویسنده : سروش
شبهای امتحان

شب امتحان

بی همگان بسر شود ، بی تو بسر نمیشود

این شب امتحان من چرا سحر نمیشود ؟!

 

مولوی او که سر زده ، دوش به خوابم آمده

گفت که با یکی دو شب ، درس به سر نمیشود !

 

خر به افراط زدم * ، گیج شدم قاط زدم

قلدر الوات زدم ، باز سحر نمیشود !

 

استرس است و امتحان ، پیر شده ست این جوان

دوره آخر الزمان ، درس ثمر نمیشود !

 

مثل زمان مدرسه ، وضعیت افتضاح و سه

به زور جبر و هندسه ، گاو بشر نمیشود !

 

مهلت ترمیم گذشت ، کشتی ما به گل نشست

خواستمش حذف کنم ، وای دگر نمیشود !

 

هر چه بگی برای او ، خشم و غصب سزای او

چونکه به محضر پدر ، عذر پسر نمیشود

 

رفته ز بنده آبرو ، لیک ندانم از چه رو

این شب امتحان من ،دست بسر نمیشود

 

توپ شدم شوت شدم ، شاعر مشروط شدم

خنده کنی یا نکنی ، باز سحر نمیشود !!!

 

" مشروط الشعرا "


 

* " خر زدن " فرایندی که طی اون یک دانشجو از حالت طبیعی خارج شده و زمان زیادی رو به مطالعه میپردازه ؛ خر زدن شرط لازم و نه کافی برای استاد دانشگاه شدن هست ؛میشه اون رو جز آلرژی های فصلی به حساب آورد (فصل امتحانات) ؛ خر زدن در شبهای امتحان به صورت فراگیری در دانشجو ها ظاهر میشه و مهمترین علامت اون علاقه شدید به کتب درسی بخصوص کتبی هست که در طول ترم تمایل چندانی به اون ها نداریم ؛ از عوارض جانبی خر زدن میشه به سرخی چشم ها ، گودی و سیاهی زیر چشم و موارد مشابه صورت آرایش نشده در خانوم ها و موهای ژل نزده در آقایون اشاره کرد ؛ این مشکل نیاز به داروی خاصی نداره و بلافاصله بعد از اتمام فصل امتحانات بخودی خود برطرف میشه .


 


تقدیم به همه دانشجو ها !


نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت0:07---6 اسفند 1389
من لینکت کردم ولی اسم وبتو تو وبلاگم نمیبینم.نمیدونم چرا اینجوری میشه ولی دوست داشتم لینکت کنم اگه فهمیدی مشکل کجاست بهم بگو.
پاسخ:با سلام به رسم ادب بحضور رسیدم وبت پر محتوی است ولی رنگ زمینه خسته کننده و رنگارنگی متون نیز.ببخشید فضول تشریف ندارم ولی از صداقتت مشعوف و امید ترقی و پیشرفت برات دارم.خانم ندای گل گلاب hesam494.LoxBlog.Com


ندا
ساعت23:49---5 اسفند 1389
سلام.وبت جالبه خوشم اومد اولین باره که دارم این حرفو صادقانه میزنم چون تا حالا هیچ وبلاگی نظرمو جلب نکرده ولی با وب تو حال کردم.اگه خواستی تبادل لینک کنیم خبرم کن.
پاسخ:با سلام به رسم ادب بحضور رسیدم وبت پر محتوی است ولی رنگ زمینه خسته کننده

و رنگارنگی متون نیز.ببخشید فضول تشریف ندارم ولی از صداقتت مشعوف و امید ترقی و پیشرفت برات دارم.خانم ندای گل گلاب
hesam494.LoxBlog.Com

پاسخ:مهربونم-همیشه بهم سر بزن-افتخار از حضور گرمت وبلاگ hesam494.LoxBlog.Com پاسخ:مدیریت وبلاگ hesam494.LoxBlog.Com ممنون از حضور گرمت با تبادل لینک موافقم از طریق لینک هوشمند اقدام فرمائید.(سلام چه خبر)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب