شعرحمید مصدق ,محمد نوری
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 9 / 12 / 1389برچسب:,
نویسنده : سروش

حمید مصدق ,محمد نوری Mohammad Noori, Goriz, Hamid mosadegh

در من غم بیهودگی ها میزند موج 
در تو غروری از توان من فزونتر 
در من نیازی میکشد پیوسته فریاد
در تو گریزی میگشاید هر زمان پر
ای کاش در خاطر گل مهرت نمیرست 
ای کاش در من آرزویت جان نمی یافت 
(ای کاش دست روز و شب با تار و پودش 
از هر فریبی رشته عمرم نمی بافت)
اینک دریغا آرزوی نقش بر آب 
اینک نهال آرزو بی برگ و بی بر 
در من غم بیهودگی ها می زند موج
در تو غروری از توان من فزونتر 
(اندیشه روز و شبم پیوسته این است)
من بر تو بستم دل ؟
دریغ 
دریغ از دل که بستم 
(افسوس بر من گوهر خود را فشاندم 
در پای بت هایی که باید میشکستم)2

ای خاطرات روزهای گرم و شیرین 
دیگر مرا با خویشتن تنها گذارید 
در این غروب سرد درد انگیز پاییز
با محنت گنگ و غریبم واگذارید
در من غم بیهودگی ها می زند موج


نظرات شما عزیزان:

فرشته ها
ساعت15:00---9 اسفند 1389
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤

_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤

_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤� �¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤� �¤¤¤_______¤¤¤¤¤

__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤_________¤¤¤¤

_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤� �¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤

_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون هميشگي ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤< br />
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذري ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نيم نگاهي ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤� �¤¤¤¤¤¤ نظري ¤¤¤¤¤¤¤

__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤� �¤¤¤¤¤¤

____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤

______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

_____________________¤¤¤¤¤¤
پاسخ:سلام مدیریت وبلاگ hesam494.LoxBlog.Com بازم بیا مهربونم وبت جالبه خوشم اومد اولین باره که دارم این حرفو صادقانه میزنم چون تا حالا هیچ وبلاگی نظرمو جلب نکرده ولی با وب تو حال کردم.اگه خواستی تبادل لینک کنیم خبرم کن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب