عمل میکرودرم ابریژن چیست و دستگاه میکرودرم ابریژن چگونه کار می کند؟
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
 

با این دستگاه حساس و پیشرفته جریانی از کریستالهای ظریف اکسید آلومینیوم روی پوست باعث لایه برداری سریع میشود. ضمنا یک مکش نیز روی پوست انجام می شود که باعث جمع شدن کریستال ها از سطح پوست و همچنین بهتر شدن جریان خون به منطقه و فعال شدن سلولهای فیبروبلاست و نتیجتا ترمیم و طراوت پوست می گردد.

کاربردهای درمانی این دستگاه:
رفع چین و چروک پوست،رفع جای جوش و آکنه،رفع جای سوختگی،رفع خراشهای عمیق روی پوست ، رفع لک ها ی ناشی از حاملگی،آفتاب سوختگی و رفع کک و مک از پوست صورت و بدن.

روش انجام:
در ابتدا پوست تمیز می شود و از آرایش و چربی کاملاً پاک می شود،سپس با استفاده از دسته پروب دستگاه به مدت لازم بر حسب نوع پوست و ضایعه آن سایش در جهات مختلف و روی قسمتهای مختلف انجام می شود (شبیه شکل زیر -که البته دسته پروب دست درمانگر می باشد اما در نوع کاربری خانگی که افراد در منزل استفاده می کنند،می توانند خودشان بدون کمک درمانگر یا پزشک اینکار را انجام دهند).

البته دسته پروب که نام دیگر آن هند پیس می باشد به شکل های مختلف وجود دارد(مثل شکل زیر که یک نمونه از پروب های دستگاه است):

موارد استفاده:


رفع جای جوش: فرورفتگی های ناشی از جوشهای قبلی و جای آکنه و جوش با میکرودرم قابل رفع است.طی جلسات لازم دارای پوست صاف و کشیده میشوید.جوان سازی پوست:

از این روش در درمان چروک های سطحی و کم عمق پوست می توان استفاده کرد.چندین جلسه درمان در این مورد بکار می رود.فواصل درمان را بر حسب وضعیت بیمار می توان تغییر داد و از هفته ای یک بار تا دو هفته یک بار فواصل را اضافه کرد . چروک های خیلی عمیق با این روش درمان نمی شوند ولی قوام کلی پوست پس از چند جلسه درمان بهتر خواهد شد و پوست شفاف تر و محکم تر می شود.چون در این روش سایش پوست سطحی است جوشگاه و تغییر رنگ پوست دیده نمی شود.
به همراه این روش از لیزرهای جوان سازی بدون زخم می توان استفاده کرد که نتیجه درمان را خیلی بهتر می کند .

مثل شکل زیر:

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب