معرفی 10 پادشاه ثروتمند جهان
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
نویسنده : سروش

در لیست منتشر شده از سوی فوربس نام "بهومیبول آدولیادج" پادشاه 82 ساله تایلند در صدر دیده می شود که با دارایی 30 میلیارد دلاری، در صدر ثروتمند ترین پادشاهان دنیا قرار گرفته است.

نشریه مشهور فوربس فهرست ثروتمندترین پادشاهان جهان را منتشر کرد که در لیست منتشر شده از سوی این نشریه، نام "بهومیبول آدولیادج" پادشاه 82 ساله تایلند در صدر دیده می شود که با دارایی در حدود 30 میلیارد دلار در صدر ثروتمند ترین پادشاهان دنیا قرار گرفته است.

پس از آن، نام "سلطان حاج حسن البولکیا" پادشاه 63 ساله برونئی با 20 میلیارد دلار ثروت در رده دوم این فهرست دیده می شود که چندی پیش با خرید 48 کیف دستی و 24 نوع چتر دستی از فروشگاهی معروف در نیویورک، خبرساز شده بود.

در رده سوم این فهرست، نام "عبدالله بن عبدالعزیز" پادشاه 86 ساله عربستان با 18 میلیارد دلار دارایی دیده می شود و پس از وی، نام همسایه اش "شیخ خلیفه بن زیاد آل نهیان" امیر 62 ساله امارات با 15 میلیارد دلار دارایی دیده می شود که در مکان چهارم ثروتمندترین پادشاهان جهان قرار گرفته است.

البته این تنها امیر امارت های امارات متحده عربی در میان 10 نفر اول این فهرست نیست و "شیخ محمد بن راشد آل مکتوم" حاکم 60 ساله دوبی نیز با 4.5 میلیارد دلار در مکان پنجم این فهرست قرار گرفته تا از دیگر امیرنشین امارات عقب تر نباشد.

پس از این دو امیرنشین و در رده ششم "هانس آدام دوم" پادشاه 65 ساله کشور "لیختن اشتاین" با 3.5 میلیارد دلار قرار گرفته تا پس از وی پادشاه 46 ساله مراکش، محمد چهارم با ثروت 2.5 میلیارد دلاری خود، در جای هفتم قرار بگیرد.

پس از پادشاه مراکش، شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر 58 ساله قطر با 2.4 میلیارد دلار در جای هشتم قرار گرفته است.

در مکان نهم این جدول، شاهزاده 52 ساله موناکو "آلبرت دوم" با یک میلیارد دلار قرار گرفته که چندی پیش نامزدی خود را با یک شناگر زن آفریقایی که در رقابت های شنای المپیک آفریقای جنوبی شرکت کرده بود، اعلام کرد. پس از شاهزاده موناکو و در رده دهم نیز شاهزاده "کریم آقاخان" 73 ساله با 900 میلیون دلار قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب