میدانی تو خوب هم میدانی...
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 16 / 3 / 1390برچسب:میدانی تو خوب هم میدانی,,,,
نویسنده : سروش

شايد خودت هم........نه.......... خدا مرا نبخشد مگر ميشود تو نداني؟تويي كه اين همه زلالي. تويي كه اين همه آسماني . تويي كه اين همه معرفتي. مگر ميشود تو نداني عشق چند ركعت فدا شدن است ؟!مگر مي شود تو نداني كه غزل چند بيت عاشقي است؟! مگر ميشود تو نداني كه شعر تنها بها نه اش سرايش لبخند توست ؟! تو به اندازه ي تمام فروردينهاي بهار سبزي . به وسعت تمام ارديبهشتهاي خدا عاشقا نه اي و به زيبايي تمام خردادهاي بهاري گرم و دلنشيني . تو عاشقا نه ترين فصل خدا در دفتر احساس مني و من بي بها نه ترين مرد باراني كوچه باغ خاطرات تو.تو مي داني و خوب هم ميداني كه چقدر دوستت دارم كه يگا نه بانوي ناب تمام لحظه هاي مني و چقدر براي توام كه بي مثال خاتون غزلم و نازنين يار دلنواز تمام دقايق مني .تو ميداني و خوب هم ميداني كه نماز عشق چند ركعت است و آنرا بايد به امامت كدامين سرو باغ آرزو سرود چرا كه تو خود صبحي و مقتداي دل دچار من...

دوستت دارم را کجا بنویسم که ماندگار باشد؟

روی تن شبنم ؟ اگر از شاخه چکید چه؟

روی لبخند گلبرگ؟ با زمستان چه کنم؟

روی بستر ساحل ؟ پس چگونه جلوی رقص موج را بگیرم؟

پس بهتر انست که در لحظه لحظه دلتنگی هایم دوستت دارم را زمزمه کنم چرا که همیشه دلتنگ توام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب