سخنان ذوالنور درباره تیم احمدی‌نژاد
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
نویسنده : سروش

مجتبی ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه درباره رابطه محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم‌مشایی با امام دوازدهم شیعیان٬ رهبران کشور‌های عربی و برخی اعتقادات آن‌ها اظهارات جالب توجهی داشته است.

این اظهارات آقای ذوالنور که شامگاه دوشنبه (۳۰ خرداد) در جمع گروهی از روحانیون در قم ایراد شده٬ پیش‌تر به صورت خلاصه در برخی سایت‌های خبری منتشر شده بود.

سایت مرکز خبر حوزه نسخه کامل‌تری از این اظهارات را منتشر کرده که مهم‌ترین گزاره‌های آن به این شرح است:

● همه بستگان نزدیک احمدی‌نژاد مخالف ارتباط وی با مشایی هستند، حتی مادر ایشان گفت که شما را عاق می‌کنم، اما آقای احمدی‌ن‍ژاد با این وجود بر حفظ جایگاه مشایی تأکید می‌کند.

● آقای احمدی‌نژاد فکر می‌کرد که مقام معظم رهبری ناگزیر به پذیرفتن استعفای ایشان یا قبول مشایی به عنوان معاون اول است و احتمال نمی‌داد که رهبری با درایت و مثل کوه، محکم در مقابل این درخواست بایستد.

● احمدی‌نژاد در ‌‌نهایت به خاطر استیضاح نشدن در مجلس، به اجبار تن به برگشت داد؛ زیرا اگر قرار به استیضاح آقای احمدی‌نژاد بود، وی، بالا‌ترین رأی عدم صلاحیت سیاسی در تاریخ را از مجلس شورای اسلامی می‌گرفت.

● به خاطر این‌که دولت، وجود دو عبدالله را در رأس حکومت کشورهای عربی را از علائم ظهور می‌داند از سران این دو کشور دعوت به حضور در ایران کرد.

● محمود احمدی‌نژاد در بیاناتی از علی عبدالله صالح تمجید می‌کند که «شما نام سه امام و پیامبر را در نامت داری.»

● این جریان اعتقاد داشت که عبدالله دوم، پادشاه اردن،‌‌ همان سفیانی در علائم ظهور امام زمان است، به همین علت می‌خواست که در هنگام مسافرت وی به ایران، او را در آبگرم سرعین حاضر کنند تا علائمی که بر کمر و کتف سفیانی در روایات وارد شده است را بر روی بدن پادشاه ملاحظه نمایند.

● آقای مشایی، چند روز قبل از مراسم سالروز ارتحال امام، بیان داشت که اتفاقی در ۱۴ و ۱۵ خرداد روی خواهد داد که دهان منتقدین بسته می‌شود. منظور وی این بود که در ۱۴ خرداد شهید می‌شود و روحش عروج پیدا خواهد کرد و در ۱۵ خرداد نیز امام زمان ظهور می‌کند.

● بعد از این اظهارات {رحیم‌مشایی} برخی از افراد این جریان، سخت به دنبال ویزای عربستان بودند تا در روزی که ادعا می‌شد ظهور امام زمان است، در مکه کنار آن حضرت باشند.

● اگر گفته می‌شود که احمدی‌ن‍ژاد دچار سحر و جادو شده است، به معنای این نیست که او اختیاری از خود ندارد، بلکه از برخی پیشگویی‌هایی که مشایی به نقل از پیشگویانی انجام می‌داد، به این نتیجه رسید که این آقا رابط امام زمان است.

● احمدی‌نژاد اعتقاد دارد که دسته‌ای از مردم،‌‌ همان هفت میلیون مردم ولایت‌مداری هستند و ضد انقلاب را دستۀ دیگر مردم می‌داند که افراد زیادی در جامعه در این دسته هستند.

● تأکید آقای احمدی‌نژاد برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و استادیوم‌های ورزشی کشور، بسیار قابل تأمل است.

● آقای احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی به بنده گفت که برای مقابله با بدحجابی در جامعه، شخص آقای احمدی‌نژاد جلوی ما را می‌گیرد و نمی‌گذارد تا با فساد مقابله کنیم.

● در همۀ دنیا عزل و نصب مقام‌های امنیتی بر عهدۀ بالا‌ترین مقام‌ آن کشور است؛ به طوری که از اول انقلاب تاکنون حتی در دوران اصلاحات، عزل و نصب وزیر اطلاعات با هماهنگی ولی فقیه بوده است.

● جریان فعلی با نقاب دین، دین را می‌کوبند و در درون خود فساد اقتصادی، فساد سیاسی، وابستگی به بیگانه و... را دارند.

● این جریان {تیم احمدی‌نژاد} با اینکه به ظاهر معتقد به نیابت ولایت فقیه از امام زمان است، اما در باطن فکر می‌کند که با وجود امام عصر دیگر نیازی به اطاعت از ولایت فقیه نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب