ویرایش تصویری از جهات مختلف
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
نویسنده : سروش

راه های مختلفی وجود دارد برای اینکه بتوانید تصویری را از جهات مختلف ویرایش کنید. اصولا کاربران زیادی برای این کار، از برنامه های مبتنی بر دسکتاپ نظیر فتوشاپ و یا نمونه های مشابه استفاده می کنند. اما در این پست می خواهیم ۷ روش مختلف را برای ویرایش تصاویرمان، (آن هم به صورت آنلاین) بیاموزیم. در ادامه ۷ وب سایت مختلف در این زمینه که تصاویرتان را بدون نیاز به برنامه ای خاص و تقریبا با همان امکانات مورد نیاز شما ویرایش می کنند را معرفی می کنیم:

A.viary Phoenix.com

A.viary Phoenix: وب سایتی است که برنامه های آنلاین مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد که یکی از آن ها، برنامه ویرایش تصویر آن است. متاسفانه در حال حاظر برای عضویت در این وب سایت و استفاده از خدمات آن نیازمند دعوت نامه هستید!

FlauntR.com

FlauntR.com: با در اختیار گذاشتن افکت های مختلف در محیط کاری کاربرپسند، گزینه خوبی برای این مورد است که تصویر مورد نظرتان را توسط این سایت ویرایش کنید. امکاناتی نظیر اضافه کردن متن به نوشته و یا موارد دیگر. سایتی که در همه مرورگر ها به خوبی کار می کند!

FotoFlexer.com

FotoFlexer.com: این وب سایت بیشتر تاکید خود را بر روی شبکه های اجتماعی منعطف کرده به طوری که از طریق آن می توانید مستقیما به عکس هایی که در سایت های اجتماعی ای نظیر MySpace و Facebook دارید، دسترسی داشته باشید و آن ها را با توجه به امکانات مناسب این سایت، به طور دلخواه ویرایش کنید.

Lunapic.com

Lunapic.com: اگر به دنبال محیط کاری ساده و امکانات نسبتا خوب می گردید، این وب سایت کاملا مناسب شماست. امتحانش کنید!

Phixr.com

Phixr.com: با استفاده از این سایت می توانید تنها با چند کلیک، جلوه های زیبایی را به تصاویر خود اضافه کنید. ضمن اینکه می توانید به سادگی تصاویرتان را به فرمت های PNG، JPG و… تغییر حالت دهید.

Picnik.com

Picnik.com: این سایت به شما اجازه می دهد تصاویری را که در سایت هایی نظیر فلیکر ذخیره کرده اید را باز کرده و با امکانات رایگانی که در اختیار شما قرار می گیرد، آن ها را ویرایش کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید با پرداخت مبلغ ناچیزی، امکانات بسیار بیشتری را در اختیار داشته باشید.

Splashup.com

Splashup.com: در یک جمله می توان آن را یک فتوشاپ آنلاین در نظر گرفت! محیط کاری و امکانات موجود در این سایت، دلیل مناسبی است برای آنکه آن را به چنین نرم افزاری شباهت دهیم. خودتان هم می توانید با مراجعه به این سایت، این شباهت را احساس کنید!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب